"bad luck"

Anya_

Forelsket i forumet
hmm.. kanskje jeg er litt rar..?! men føler at ikke jeg tør å fortelle her dersom det skulle vise seg at jeg ble gravid.. er så redd det skal bety ulykke og at jeg skal miste [&:] *masse rare tanker*
 
hihi.. jeg har byttet nick ja, så du er ikke blitt "tullete" :p lenge siden jeg var 23 år nå, så var på tide å bytte. blir snart 25 [;)] hehe.. er ikke gravid nå nei.. som jeg vet om.. [8|] tør jo ikke teste! hehe [:D]
 
Nja, njo, vet ikke helt. Er ikke overtroisk av meg egentlig. Men litt av grunnen til at jeg har skaffet meg et nytt nick som jeg bruker som prøver er vel fordi jeg tenker at hvis jeg flagger veldig høylydt f.eks. i barselklubben at spiralen er vekk og at jeg nå er en prøver, så vil det bli vanskelig å få det til. Er jo bare en dum tanke da, egentlig.
 
Men hvis jeg blir gravid så tror jeg jeg kommer til å "rope det ut høyt" både her og med mitt "virkelige" nick (kan man kalle det det????).
 
ORIGINAL: hemmelig prøver

Nja, njo, vet ikke helt. Er ikke overtroisk av meg egentlig. Men litt av grunnen til at jeg har skaffet meg et nytt nick som jeg bruker som prøver er vel fordi jeg tenker at hvis jeg flagger veldig høylydt f.eks. i barselklubben at spiralen er vekk og at jeg nå er en prøver, så vil det bli vanskelig å få det til. Er jo bare en dum tanke da, egentlig.

Men hvis jeg blir gravid så tror jeg jeg kommer til å "rope det ut høyt" både her og med mitt "virkelige" nick (kan man kalle det det????).

 
Enig enig enig! [;)]
 
Lykke til forresten! Vi har ikke starte prøvingen sånn skikkelig ennå! [8D] Men har nå sluttet på pillen! [:D]
 
det har nok ingenting å si anya_[:)]
 
ORIGINAL: T.W

Har du tester liggende?
Om du har det,og enda klarer å la vær å teste~ da syns æ du e GOD !!!!!!

Hadde aldri klart det..

 
hihi... du sier noe.. men i dag klarte jeg IKKE holde meg lenger.. [8|] fikk negativ test da.. [:'(] [&o] har ikke ømme pupper heller, så hadde vel regnet m at den var negativ ja... æsj asså! Kanskje neste pp da.. [:D] ...og ja.. jeg er Anya_... skjønner bare ikke hva som skjer. klarer ikke logge inn m den profilen lenger, ble noe tull da jeg endret navn og opplysninger [:@]
 
ORIGINAL: ~Lisbeth83~

det har nok ingenting å si anya_[:)]

 
nei.. regner jo ikke med det så klart! Meeeen... tanker er rare ting!! Tenk hvis.. tenk hvis.. hehe..[&:]
 
Back
Topp