Babysvømming?

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Noen her som skal på babysvømming nå i høst eller fra januar av? :) Vurderer å begynne med min baby på 6 mnd.
 
Jeg anbefaler det virkelig! Starta med begge på babysvømming fra de var ca 4 mnd. Eldste slutta når han var 2,5 pga tidspunktet passet dårlig. Minste går fortsatt, han er snart 2 år. Det har vært/og er skikkelig kvalitetstid å være der. Så selv om det krever litt planlegging i forhold til mat/soving osv når de er så små. Så har jeg alltid følt at det har vært verd det [emoji4]
 
Jeg anbefaler det virkelig! Starta med begge på babysvømming fra de var ca 4 mnd. Eldste slutta når han var 2,5 pga tidspunktet passet dårlig. Minste går fortsatt, han er snart 2 år. Det har vært/og er skikkelig kvalitetstid å være der. Så selv om det krever litt planlegging i forhold til mat/soving osv når de er så små. Så har jeg alltid følt at det har vært verd det [emoji4]

Takk for svar:) Er redd jeg kommer til å angre hvis jeg ikke går på babysvømming med nr. 2 også.
 
Jeg dropper det. Sist så passet tidspunktet utrolig dårlig og han var bare sur og overtrøtt hele tiden, og vi har nok aktiviteter å følge opp på 8-åringen.
 
Har ganske nettopp sendt påmelding på et kurs, med oppstart i slutten av oktober. Lille vil være nesten 5 måneder ved oppstart. Hadde håpet å starte litt tidligere i høst, men kursene var fulltegna!
 
Vi skal! Var på kurs i vinter som starta når hun var 6 mnd. Det var en braksuksess og hun har bada i hele sommer. Nå sier hun "bada" og peker om hun ser vann/sjø/badekar, og vi har meldt oss på nytt kurs fra september av. Anbefales virkelig!
 
Startet når han var nesten 5 mnd, men har hatt et opphold pga operasjon. Startet igjen nå som han er 6,5 mnd, og han virkelig elsker vannet. Spreller og plasker og holder på å le seg ihjel :D
 
Har begynt å gå og svømme som familie på eget initiativ. Har meldt oss på babysvømming i januar, da vil hun være 11 mnd
 
Absolutt å anbefale. Vi hadde et kurs før sommeren og går på nytt nå.
Kjempemoro for mini, så det skal vi fortsette med :)
 
Her er mini straks 9 mnd, og begynte forrige mnd på babysvømming:happy: Dessverre har vi bare vært der en gang, men han storkoste seg, og forhåpentligvis storkoser han seg neste gang også, så det anbefales!
 
Back
Topp