Babystrikk

LykkeligRose

Glad i forumet
Hei,

Jeg har allerede handlet inn garn og noen strikkeoppskrifter og gleder meg sånn!!! Men hva trenger en junibaby? Antar at jeg kanskje bør strikke litt større størrelser for de varme plaggene, men noe trenger vel mini likevel på sommeren? Sommeren i år var forøvrig ganske kjølig.. :)
 
Jeg gleder meg til å begynne å strikke også :D har lovet meg selv å gjøre ferdig de prosjektene jeg har før jeg begynner på babystrikkingen, så om litt :)

Jeg tenker det blir str 3 mnd på de litt varmere plaggene, men man må jo ha et hentesett i alle fall :) vanskelig egentlig..

Noen tips til fine babytepper???
 
Det var fint! Jeg kan ikke hekle desverre, har lysst å strikke et ensfarget med fint mønster.
 
Jeg hat kjøpt klompelompe boken og har bestemt meg for at jeg skal lære meg å strikke :p

Jeg skal først av alt lage en lue til kommende storebror, kjekkaslue :D etter det skal jeg strikke et pledd og så får vi se hva jeg finner på :D
 
Jeg må nok herme og strikke et slikt til meg selv :) men vil ha enten sterk rosa eller marineblått, så må vente litt med å strikke det tror jeg ;)
 
Så flinke dere er som kan strikke og hekle selv. Får lete litt inspirasjon her, som jeg kan ta med videre til svigermor :p
 
Så flinke dere er som kan strikke og hekle selv. Får lete litt inspirasjon her, som jeg kan ta med videre til svigermor :p


Du kan jo lære deg ?:)
Jeg har bare strikket en lue før for å lære meg. Hekle lærte jeg meg fordi jeg har en drøm om å lage hjemmelagd dåpskjole en gang. Nå kan jeg endelig ha en grunn også! :)
 
Back
Topp