Babyshower

BigMama1018

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Holder på å planlegge babyshower for en venninne. Er jo en racer på å lage bleiekake:)

Men midt i laginga kommer eldste frøkna og spør om hun fikk bleiekake.
Så slo det meg at ingen lagde det til noen av mine. Mens jeg har laget til alle i rundt meg, kjente det var litt sårt faktisk at ingen tok seg bryet til meg :( Jeg har ikke fått meg til å ikke bemerke mine venninner når de ventet små, det var en selvfølge for meg at vi skulle skjemme bort mor litt.
Ikke at jeg krevde eller krever noe, men det slo meg at det hadde jo vært fint å bli satt pris på for en gang skyld.

Flere som ikke fikk babyshower her inne?
 
Jeg fikk ikke.. har vært i et par til andre. Men for min del handler det nok mest om at jeg har endel spredte venner, som ikke kjenner hverandre så godt. Vi er liksom ikke en «gjeng».. kjenner jo at det hadde vært gøy, når jeg tenker meg om. Men jeg tenkte ikke så mye på det når jeg gikk gravid.
Har hatt masse hyggelige barselbesøk, og fått gaver og oppmerksomhet da- så det synes jeg var veldig koselig [emoji4]
 
Ikke jeg heller, men jeg ga beskjed om at jeg ikke ønsket det, men heller besøk når baby var født :)
 
Jeg fikk ikke, men var i 3 andre sin mens jeg var gravid [emoji23]
Jeg håpet jeg heller skulle få besøk etter lille var ankommet, men den gang ei.. det er mer sårt [emoji22]
 
Jeg fikk ikke, men var i 3 andre sin mens jeg var gravid [emoji23]
Jeg håpet jeg heller skulle få besøk etter lille var ankommet, men den gang ei.. det er mer sårt [emoji22]
Uff det er så sårt :( ikke etter fødselen heller??
 
Næ, kan ikke slå i bordet med så mange besøk akkurat... Kan nok telle de på en hånd.. Heldigvis kommer familien mye på besøk/inviterer oss på besøk [emoji4]
Det er bra da. Vi har ikke noe familie her, så det ble lite av alt egentlig.
 
Har ikke fått babyshower til noen av mine. Er ikke så vanlig i min omgangskrets. Fikk heller litt besøk da lille var 5-6 uker. Orket ikke å ha folk på besøk tidligere.
 
Back
Topp