Babyplan vs CB og RFSU

Maddis96

Blir kjent med forumet
Jeg tok en tidlig digital babyplan test i går kveld og denne kom som positiv!
Testet i dag clearblue og RFSU men begge ble negative. Jeg er ikke mer en 5 dpo etter mine beregninger.. og vet at jeg tester ganske tidlig.
Men er det fler som har erfaringer med positiv test fra babyplan?
IMG_2763.JPG
 
Positiv digital 5dpo? :eek:

Jeg vil jo si at man kan stole på babyplan, jeg har bare gode erfaringer med babyplan.
Har gode erfaringer med clearblue, dårlige erfaringer mer RFSU.

Men er du sikker på at el ikke var før? :p 5dpo liksom!! :eek: Og positiv digital!
 
Ingen erfaring dessverre. Men har du flere fra babyplan? Kanskje du kunne prøvd en til av den.
Men 5 dpo er veldig tidlig da..
 
Jeg tok en tidlig digital babyplan test i går kveld og denne kom som positiv!
Testet i dag clearblue og RFSU men begge ble negative. Jeg er ikke mer en 5 dpo etter mine beregninger.. og vet at jeg tester ganske tidlig.
Men er det fler som har erfaringer med positiv test fra babyplan? Vis vedlegget 265339

Oi!! Det står jo ganske klart og tydelig at du er gravid da[emoji7][emoji7]
Var CB og RFSU digital også? De er vel 25mIU så det slår kanskje ikke ut på de før i morgen evt siden HCG hopper annenhver dag, hvis ikke jeg har misforstått helt
 
Positiv digital 5dpo? :eek:

Jeg vil jo si at man kan stole på babyplan, jeg har bare gode erfaringer med babyplan.
Har gode erfaringer med clearblue, dårlige erfaringer mer RFSU.

Men er du sikker på at el ikke var før? :p 5dpo liksom!! :eek: Og positiv digital!

Jeg begynner jo å lure.. er jo vilt med så tidlig positivt resultat [emoji28]
 
Jeg begynner jo å lure.. er jo vilt med så tidlig positivt resultat [emoji28]

Ja, det er jo helt tulent.. Jeg tror nok jeg ville klaget, altså. Har du testen enda, kan du jo åpne opp og se på strekene?
Er jo rart om clearblue ikke slår ut...
 
Back
Topp