Babyplan tidligtest kontra vanlig babyplan

Baby snart?

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Er babyplan tidligtest faktisk mer sensitiv enn vanlig babyplan? Jeg tok disse to + one step på samme urin idag. One step var blank, vanlig babyplan (den hvite) har en svak strek og babyplan tidligtest (den rosa) en enda svakere strek. Synes det er veldig merkelig at en 10 test har svakere strek enn en 25 test fra samme merke? One stepen er også 10, men den har jeg hørt at mange sier er mindre sensitiv.

En annen ting jeg lurer på også: Vanlig babyplan skal dyppes i 10 sekunder, og da trekker fargen opp i testfeltet med en gang etter dypping. Tidligtesten til Babyplan skal bare dyppes i 3 sekunder, men da skjer det jo ingenting? Har dere opplevd det også? Jeg dyppet tre sekunder ekstra og da begynte det å skje noe i testfeltet. Holder det å dyppe i tre sekunder for dere? Skal ikke fuktigheten komme opp i testfeltet før etter lang tid (isåfall hvor lenge?) på tidligtesten?

Tror dere Ovitrellen er helt ute imorgen? Svakeste testen hittil denne runden.

E85B7514-E214-4611-BD26-553CCE067AFD.jpeg
 
Merkelig, når testene har tørket, er plutselig tidligtesten sterkest, selv om den var svakest før de tørket.
 
Spennende [emoji4][emoji173]️ har ingen erfaring med alle samtidig. Kun babyplan tidligtest[emoji4]
 
Spennende [emoji4][emoji173]️ har ingen erfaring med alle samtidig. Kun babyplan tidligtest[emoji4]

Jeg har ikke sammenliknet disse før jeg heller, men har sammenliknet de gamle wondfo i grønn foliepose med tidlig babyplantest. Da var wondfoene hakket tidligere ute enn tidlig babyplantest. Ja, det begynner å bli spennende nå. Må bare få Ovitrellen ut av systemet så jeg vet hva jeg har å forholde meg til... :)
 
Til meg har tidligtestene definitivt vært mest sensitive!!
 
Til meg har tidligtestene definitivt vært mest sensitive!!

Holdt det å dyppe dem i tre sekunder og tar det isåfall lang tid før det kommer fuktighet til testområdet? Jeg dyppet min tidligtest i tre nye sekunder fordi det ikke skjedde noe, så kanskje jeg ødela den da? Tidligtestene burde jo være mye mer sensitive.
 
Holdt det å dyppe dem i tre sekunder og tar det isåfall lang tid før det kommer fuktighet til testområdet? Jeg dyppet min tidligtest i tre nye sekunder fordi det ikke skjedde noe, så kanskje jeg ødela den da? Tidligtestene burde jo være mye mer sensitive.

Holdt i 3/4 sek ja! Teller 1001 osv! Tror ikke det ødelegger dem å dyppe dem litt lenger!
 
Holdt i 3/4 sek ja! Teller 1001 osv! Tror ikke det ødelegger dem å dyppe dem litt lenger!

Venter du med å ta testene opp til du ser urinen bevege seg oppover i testfeltet eller tar du de uansett opp etter 3 sekunder selv om du ikke ser fuktighet i testfeltet? Må gjøre det riktig imorgen...
 
Venter du med å ta testene opp til du ser urinen bevege seg oppover i testfeltet eller tar du de uansett opp etter 3 sekunder selv om du ikke ser fuktighet i testfeltet? Må gjøre det riktig imorgen...

Nei, har hendt seg at den ikke har kommet i testfeltet før jeg har lagt den flatt!
 
Nei, har hendt seg at den ikke har kommet i testfeltet før jeg har lagt den flatt!

Og da kommer fuktigheten opp i testfeltet etter en stund? Telte fem lange sekunder i dag (sikkert nærmere sju-åtte, egentlig) før jeg la den flatt, så vet ikke om dagens tidligtest er gyldig heller. Får prøve å gjøre som deg imorgen, da, bare legge den flatt etter tre sekunder og bare håpe at fuktigheten kommer opp i testfeltet.
 
Back
Topp