Babypakker!

Har bestilt de fleste så venter i spenning.. Hentet kiwi sin i dag. Rosa biteringer til gutt er jo fint [emoji23] men hørt noe snakke om at de fikk stelleveske med kiwi sin.. Men vet ikke om det er en eldre versjon. Hvertfall ingen i min pakke.

Var stelleveske med den gamle versjonen, de har bytta til sånn boks nå! Når jeg skulle hente var de tomme for den nye typen, men hadde en igjen av den gamle! Den fikk jeg[emoji5][emoji12]
 
Da jeg hentet min på rema så sa jeg i kassen at jeg skulle hente en babypakke. Måtte ikke vise noe mail eller legitimasjon, han spurte ikke hva jeg hette engang. Så jeg ville ha prøvd å hente den ut uavhengig om du har mailen eller ikke:)

Jeg måtte heller ikke vise noe! Da kan man jo egentlig bare kjøre rundt på ulike Rema-butikker og hente ut[emoji12]
 
Heller ikke fått. Skrev du inn riktig termin? Jeg gjorde så får jo ikke hente den på lenge. Kanskje derfor enn ikke får hente lapp enda... Ikke vet jeg. Venter i spenning!
Jeg skrev inn riktig termin, men fikk ikke med meg noen grense på det?. Er bare 8 uker til termin nå.
 
Min la seg i søppelposten. [emoji4]
Hmm! Jeg tror ikke den havnet der heller hos meg. Har i alle fall søkt på name it i hele mailen min. Får lete mer.
 
Tror jeg leste noe om en mnd før...
Jeg fant den i søppelposten min nå, men det er mer enn 3 uker siden, så da er den nok ikke gyldig lenger.
 
Hentet fra apotek1, rema1000, kiwi og bleiebøtte på babyshop..
Bestilt fra nameit men ikke fått noen mail tilbake enda jeg heller om henting[emoji848]

Apotek1 sin er den jeg var mest fornøyd med [emoji4]
 
Har hentet på Rema 1000, Name it, Apotek 1 og bleiebøtten på Barnas hus. Synes det er verdt å hente de når man først får de gratis :)
 
Dumt vitus apotek ikke har den babypakken lenger. Har hørt flere som har sagt at den var kjempe bra:)
 
Jeg måtte heller ikke vise noe! Da kan man jo egentlig bare kjøre rundt på ulike Rema-butikker og hente ut[emoji12]
Jeg måtte heller ikke si noe navn eller vise noe, mens samboern måtte si navn og vise mail. Det viste seg at den pakken han skulle hente hadde stått der i en måned nesten (han bestilte men glemte å hente).
Så babypakkene på rema bestilles tydeligvis til et navn, men det er vel forskjellig hvor strenge de orker å være med å kontrollere navn sikkert?
På Rema må du jo velge hvilken butikk du vil hente fra, mens på Kiwi kan du velge selv, da pakken registreres på trumf-kortet ditt.
 
Har hentet på Name IT, rema, kiwi og Apotek 1:) Veldig fornøyd. Dropper Skoringen sin.
 
Ja, jeg sto og hentet den frem på butikken faktisk. Men med mannen som sto og styrte med helgehandel og en hyper unge, og jeg skulle betale og hente babypakker samtidig, så klarte jeg å slette mailen der og da [emoji85][emoji85][emoji85][emoji85][emoji23]

Så på den butikken sa hun at hun måtte ha en e-post, SMS eller noe! Har jo ikke fått noen SMS, så det var nok derfor jeg drev og stresset!

Huff haha typisk flaks da at den ene butikken hvor de krever bevis er den du har bestilt på [emoji28] men det skal være mulig for far å hente. Kanskje på en annen butikk? Hvis det er Gmail vil jeg tro den skal være mulig å finne i «all Mail» boksen om den ikke er i søppel
 
Jeg har henta fra Rema, kiwi og apotek 1. Veldig greie pakker [emoji4] jeg fikk ikke noe bitering i kiwi sin[emoji848] men jeg fikk en grønn smokk[emoji846]
 
Huff haha typisk flaks da at den ene butikken hvor de krever bevis er den du har bestilt på [emoji28] men det skal være mulig for far å hente. Kanskje på en annen butikk? Hvis det er Gmail vil jeg tro den skal være mulig å finne i «all Mail» boksen om den ikke er i søppel

Jeg fikk logget inn via PC og der fant jeg den heldigvis [emoji28] så skal hente etter jobb i morgen, uten toddleren [emoji16]
 
Jeg har henta fra Rema, kiwi og apotek 1. Veldig greie pakker [emoji4] jeg fikk ikke noe bitering i kiwi sin[emoji848] men jeg fikk en grønn smokk[emoji846]
Bedre med grønn smok til gutt en rosa biteringer [emoji23][emoji23]
 
Back
Topp