Babypakker

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Nåken som har henta ut gratis babypakker og har nåken og anbefale? Fekk ein på eit apotek eg var innom og blei positivt overraska over innholdet. To tåteflasker, bleier, våtservietter, tørrservietter og litt reklameprøver.
 
Henta ut fra apotek1, kiwi og rema1000.
Apotek 1 var absolutt finest. Ellers har jeg fått to ifra kiwi, fikk den gamle med stellebag før de laga ny kampanje, og henta ut den nye da de fikk ny kampanje. Om du skal hente ut fra kiwi så spør om du kan få av den gamle kampanjen med stellebag, det var et par ting ekstra i den og bagen var utrolig fin ^^,
 
Jeg tok kun den fra appotek 1 jeg :) jeg ble kjempeglad når den inneholdt man sin antikolikk flakse jeg har leita overalt etter. Den kan steriliseres i microen og skal vist være veldig bra har jeg hørt (skal amme altså, men greit å ha et par flasker i backup). Også fornøyd med det øverige innholdet i esken:D

Kiwi og rema sine har jeg ikke hentet, men det er fordi de inneholder hovedsakelig kjedens egne varer. Ønsker ikke å bruke rema eller kiwi bleier
 
Har hentet apotek 1 og Rema sine. Veldig fornøyd med begge. Synes Rema var bra selv om det var deres egne produkter hovedsakelig. Var også våtservietter, tørre tørkekluter, en smokk og andre praktiske greie ting. Ekstra bleier er aldri feil uansett!
 
Har hentet på apotek 1, kiwi, rema og bleiebøtte på barnashus
 
Har hentet kiwi boks, litt skuff. REMA 1000 sin pga vesken.
Baby box fra apoteket. Den med best innhold.
Bleiebøtten arvet jeg av min søster. Og den er jo aldeles teit.
 
Har hentet hos apotek 1, rema og kiwi. Er så positivt overrasket over alle! Sist jeg gikk gravid (for 9 år siden) var det noe helt annet, da fikk man ei bleie eller to, et bind, en dose vaskepulver og en haug med reklameblekker. Var vel ei pakke man fikk en smokk i...
nå inneholder jo pakkene skikkelige saker og ikke minst saker av verdi!! Vi har jo fått bleier, kluter, våtservietter, flasker og smokker for flere hundre kroner nå, og stelleveske som er helt kurant [emoji1303][emoji4]
 
Jeg tok kun den fra appotek 1 jeg :) jeg ble kjempeglad når den inneholdt man sin antikolikk flakse jeg har leita overalt etter. Den kan steriliseres i microen og skal vist være veldig bra har jeg hørt (skal amme altså, men greit å ha et par flasker i backup). Også fornøyd med det øverige innholdet i esken:D

Kiwi og rema sine har jeg ikke hentet, men det er fordi de inneholder hovedsakelig kjedens egne varer. Ønsker ikke å bruke rema eller kiwi bleier

Ja alltid behov for ei flaske uansett :) eg synes rema bleiene er heilt supre eg, iallefall når dei blir litt større :)
 
Har hentet hos apotek 1, rema og kiwi. Er så positivt overrasket over alle! Sist jeg gikk gravid (for 9 år siden) var det noe helt annet, da fikk man ei bleie eller to, et bind, en dose vaskepulver og en haug med reklameblekker. Var vel ei pakke man fikk en smokk i...
nå inneholder jo pakkene skikkelige saker og ikke minst saker av verdi!! Vi har jo fått bleier, kluter, våtservietter, flasker og smokker for flere hundre kroner nå, og stelleveske som er helt kurant [emoji1303][emoji4]

Endelig noen som sier dette. Blir så lei av at folk klager over dårlig innhold, det er jo faktisk gratis og leverandørene står fritt til å velge hva de vil dele ut gratis :)
 
Har bestilt hos Rema og Apotek1, husker Vitus hadde for en stund tilbake, og det er vel den eneste av de jeg har fått tidligere som jeg ikke hadde hentet ut på nytt om de hadde hatt. Ja det var gratis produkter, men sammensetningen var helt sær (uthenting i 3.trimester; vitaminpakke tilpasset 1.trimester, smoothie for barn over 6mnd, med utløpsdato innen 3mnd av uthenting, så lenge før ungen kunne spise den og ellers bare masse reklame)
 
Grunnen til at jeg ble skuffet over kiwi pakken var at det var mer i de jeg hentet til de andre. Og den stellevesken hadde vært kjekt å ha. Men glad de har sluttet med mat i pakkene.

Savner RIMI pakken [emoji17]
 
Har bestilt hos Rema og Apotek1, husker Vitus hadde for en stund tilbake, og det er vel den eneste av de jeg har fått tidligere som jeg ikke hadde hentet ut på nytt om de hadde hatt. Ja det var gratis produkter, men sammensetningen var helt sær (uthenting i 3.trimester; vitaminpakke tilpasset 1.trimester, smoothie for barn over 6mnd, med utløpsdato innen 3mnd av uthenting, så lenge før ungen kunne spise den og ellers bare masse reklame)

Jøss, den høres jo ut som ble brukt for å «slippe å kaste» gamle varer nesten! [emoji15]
 
Vi har hentet fra kiwi, rema 1000 og apotek1. Her vant kiwi helt klart, hovedsaklig fordi vi fikk med stelleveske (som var knall). Apotek 1 kom på 2. plass takket være flasker og slikt. Rema sin var mer så som så, men gratis er gratis. Jeg synes det er greit å få med ulike bleier, så man får prøvd litt og sett hva som passer best til ens eget barn.
 
Jøss, den høres jo ut som ble brukt for å «slippe å kaste» gamle varer nesten! [emoji15]

Jepp, det var inntrykket, tror det eneste jeg brukte fra den var en gjenbrukbare handlepose, og så ga jeg bort smoothien til noen med større barn.
 
Vi har hentet fra kiwi, rema 1000 og apotek1. Her vant kiwi helt klart, hovedsaklig fordi vi fikk med stelleveske (som var knall). Apotek 1 kom på 2. plass takket være flasker og slikt. Rema sin var mer så som så, men gratis er gratis. Jeg synes det er greit å få med ulike bleier, så man får prøvd litt og sett hva som passer best til ens eget barn.

De nye pakke til Kiwi har ikke stelleveske lenger, men de fås fortsatt der de har de «gamle» igjen. Men fornøyd uansett jeg også, kjekt å få prøve ut litt ulike produkter så man ser hva man trives best med [emoji4]
 
Back
Topp