Babynest?

Har du symaskin ville jeg sydd selv:) er så koselig å ha som du har laget selv. Sjekk gjerne ut #solveigsyr på Instagram for å se noen av de jeg har sydd[emoji51]
 
Har du symaskin ville jeg sydd selv:) er så koselig å ha som du har laget selv. Sjekk gjerne ut #solveigsyr på Instagram for å se noen av de jeg har sydd[emoji51]

Så mye fint du hadde laga da:) bruker du egen oppskrift eller stoff og stil sin?
 
Så mye fint du hadde laga da:) bruker du egen oppskrift eller stoff og stil sin?

Tusen takk[emoji847] Lagde meg en mal fra en oppskrift jeg fant for snart fem år siden. Så har tilpasset den litt selv ettersom jeg har blitt mer dreven på symaskinen [emoji4] Men har hørt at stoff og stil sin skal være fin [emoji4]
 
Har du symaskin ville jeg sydd selv:) er så koselig å ha som du har laget selv. Sjekk gjerne ut #solveigsyr på Instagram for å se noen av de jeg har sydd[emoji51]
De var virkelig nydelige <3 jeg vurderer å sy et selv. Men klarer liksom ikke bestemme meg helt. Hva bruker du som bunn?
 
De var virkelig nydelige <3 jeg vurderer å sy et selv. Men klarer liksom ikke bestemme meg helt. Hva bruker du som bunn?

Tusen takk[emoji5] Blitt noen etter jeg sydde første til andremann i 2014[emoji51] Jeg bruker to eller tre lag med platevatt, spørs på tykkelsen jeg har :)
 
  • Liker
Reactions: ECB
Jeg har tenkt at jeg skal sy selv, men veit ikke om jeg noen gang kommer så langt :hilarious:
 
Jeg har sydd et selv ut av gamle blomstrete gardiner for å se om jeg fikk det til [emoji87]
Det ble ganske bra, meen siden jeg skal ha gutt så holder jeg på å sy et nytt et nå med litt justeringer sånn at det blir bedre enn det første [emoji5]
Brukte mønster fra stoff og stil og fulgte instruksene fra denne videoen her https://m.youtube.com/watch?v=zjf4V1fPAzA
Ellers vurderte jeg å kjøpe fra vidasbabynest.no, de er utrolig fine men koster litt så var derfor jeg endte opp med å prøve å sy et selv [emoji5]
 
Jeg har akkurat sydd et selv. Brukte en oppskrift fra minikrea som jeg har kjøpt på den lokale garnbutikken. Fantastisk oppskrift som er utrolig lett å følge.
 
Vi har babynestet fra voksi, veldig fornøyd! Håper mini trives i det ❤️
 
babydan cuddle nest :) kjøpte det for 299 på tilbud fra barnas hus! det kjøres tilbud innimellom, greit å følge med på prisjakt. Noe av det som var avgjørende for meg er at det får plass i vognbagen :D Det gjør dette! Genialt
 
Back
Topp