Babyklister

ORIGINAL: Linni

Jeg bestilte det jo den dagen vi snakket om det her i tråden og enda ikke fått det [>:]


Jeg sendte mail og fikk beskjed om at den var sendt. så den skal være like undt hjørne dersom han ikke tuller med meg, men mail nr 2 som jeg spurte om dette nye produktet har jeg ikke fått svar på, kan jo hende at det ligger med noe informasjon på det nye produketet.Han skrev at 22 nordmenn kom til å få den nye til samme pris som den andre, regner med at det er en god del herfra da, som bestilte samtidig med meg. De sier at den nye er bedre, for håpe på det da.
 
På min står det at jeg får det opprinnelige produktet, har ikke fått noe beskjed om noe annet senere heller[:)] Så da håper jeg at jeg får det[:)]
Jeg fikk mailen om at det var sendt på mandag denne uken.. Håper det er her snart[:D]
 
OK Linni du har fått den mailen også, den skulle jo ha vært i poskassa i dag da trodde jeg, men den kommer nok snart.
 
ORIGINAL: MJT

På min står det at jeg får det opprinnelige produktet, har ikke fått noe beskjed om noe annet senere heller[:)] Så da håper jeg at jeg får det[:)]
Jeg fikk mailen om at det var sendt på mandag denne uken.. Håper det er her snart[:D]

 
Da får du sikkert babyklister du da. Jeg liker den iallefall, hvet jo ikke om det var den som hjalp min spire med å feste seg eller ikke da. Min første flaske holder vel 1-2 uker til tenker jeg.
 
Kommer sikkert i morgen men da er jeg reist.
Trenger den ikke før jeg blir gravid så da er det ikke krise skal ha el den 4.
 
Håper vi får det snart da
 
ORIGINAL: lene P

fikk også mail sist uke.ennå ikke sett noe.hmm. men det sto også i mailen at det babyklisteret jeg hadde bestilt hadde utgått.det nye produktet heter:fructur femina.skulle vist være bedre sto det.


samme mail fikk æ
 
Vet ikke om det er dette som gjorde det for meg heller, men jeg er gravid etter første pp, og jeg har brukt klister fra el og frem til nå[:)]
 
Jeg har brukt det en syklus, kombinert med IVF (min andre IVF) jeg ble som sagt gravid, om det hjalp på mes festingen eller ikke er umulig å si noe om.
 
Herre... er du 12 uker allerede.. Gud så fort tida går.. [:)]
 
Jeg er jo helt avhengig av kaffe.. og mer..
håper virkelig ikke det lager problemer..
Jeg levde som normalt de to første sk..
men var jo mye yngre.. tror du alderen min
gjør det vanskeligere nå? at jeg bør slutte med alt?
blir 33 snart..
huff.. slitsomt dette..
 
Hvordan går det foresten? Mye kvalme? kjent liv? [:D]
 
Back
Topp