Babyklister

Jeg fikk en helt utenom det vanlige mens den mnd jeg tok det. Veldig sparsommelig og kort. Kan jo ha vært tilfeldig, men tviler på det. Ikke hatt en sånn mens før.
 
Ahhh.. er det ikke noen fysiske butikker som selger? Har EL neste uke, og hørt man må begynne å ta dette ved EL?
Da tror jeg du må innom en homeopatklinikk eller de som selger den type medisiner. De solgte babyklister på apotek tidligere men de har sluttet med det.
 
Ahhh.. er det ikke noen fysiske butikker som selger? Har EL neste uke, og hørt man må begynne å ta dette ved EL?
Da tror jeg du må innom en homeopatklinikk eller de som selger den type medisiner. De solgte babyklister på apotek tidligere men de har sluttet med det.
De er ikke lovlig å selge over disk hverken i Norge eller Sverige lenger. Pga alkoholinnholdet har jeg forstått.
 
De er ikke lovlig å selge over disk hverken i Norge eller Sverige lenger. Pga alkoholinnholdet har jeg forstått.
Ok. Men var det alkohol i de sukkerkulene (babyklister) som ble solgt på apotek før?
 
Ok. Men var det alkohol i de sukkerkulene (babyklister) som ble solgt på apotek før?
Det vet jeg ikke :p jeg spurte da vi var i Sverige nemlig ang den typen jeg har. Måtte bestille fra Danmark ja
 
Det vet jeg ikke :p jeg spurte da vi var i Sverige nemlig ang den typen jeg har. Måtte bestille fra Danmark ja
De hadde akkurat sluttet med å selge det i Norge når jeg skulle begynne på det så fikk ikke med meg hva de solgte før. Så tungvint å måtte bestille fra DK, men bra det er under 350 grensa.
 
Det selges ikke i Norge lenger (hovedsakelig) fordi det har kommet nye regler for homeopat medisin. Resept og spesiell tillatelse må til for å få det i Norge.
Bestille fra Danmark er enkleste løsningen.
Jeg bor i Vestfold og har mer igjen av en flaske hvis noen trenger...
 
Back
Topp