Babyklær i tørketrommel?

Jeg putter nesten absolutt alt i tørketrommelen og har til og med et eget program på både den og vaskemaskin for babytøy. Men det står bell på vaskeanvisningen på klærne?
 
Krymper litt, men kjøper heller litt større klær. Str 62 blir kanskje ca «58» så fortsatt større enn 56.
 
seriøst.. jeg har ikke hatt et eneste plagg i trommelen i frykt for at det skal krympe! da skal jeg absolutt bruke trommelen neste gang!! :D:D
 
seriøst.. jeg har ikke hatt et eneste plagg i trommelen i frykt for at det skal krympe! da skal jeg absolutt bruke trommelen neste gang!! :D:D
Slipper å bruke skyllemiddel også da. Jeg vasker babyklær som er av bomull på 95 grader innimellom, håndklær og kluter går på 95 med jevne mellomrom. Men ingenting har krympa. Bortsett fra en ullsokk eller 2 som havna på villspor:p
 
Beuker trommel på babyklær (ikke ull). Tromling sliter jo veldig på klærne, men babyklær byttes jo ofte.
 
Jeg har alltid tørket barnas klær på tørkestativ fra første stund bortsett fra sokker og boksere og sånne ting.
 
Kun håndklær, sengetøy og et og annet plagg det haster med å få tørt som går i trommelen.
Ting krymper, og det sliter unødvendig på tøyet. Vi hadde mer enn nok babytøy til å kunne tørke på stativ. :)
 
Her har kun håndkler, sengetøy og sokker vært i trommelen, men der hjelper utrolig mye:)
 
Jeg sluttet med trommel på barneklær da mange krympet så mye og fort ble veldig slitte.
 
Back
Topp