Babyklær fra Patpat.com

Bøllefrø<3

Glad i forumet
Septembergull'17
Septemberbarna 2019
Syns de har så innmari mange søte klær på patpat.com :) Noen som har erfaring med denne siden?
 
Ååh, der var mye søtt! [emoji4] Har ingen erfaring, men når jeg googler reviews så virker det litt halvveis. Mange som ikke har fått varene sine, og dårlig kvalitet. Nå leste jeg ikke så mye, men sikkert lurt å gjøre før man legger inn bestilling :)
 
Ååh, der var mye søtt! [emoji4] Har ingen erfaring, men når jeg googler reviews så virker det litt halvveis. Mange som ikke har fått varene sine, og dårlig kvalitet. Nå leste jeg ikke så mye, men sikkert lurt å gjøre før man legger inn bestilling :)
Ja, googla litt om det nå og fått veldig mye dårlige reviews. Da glemmer jeg den siden :cat:
 
Jeg bestilte faktisk en bukse der som jeg har pakket i fødebagen;) Har fått varen og ikke støtt på noen problem, men jeg ser jo hva folk skriver på nettet. Eneste var at det var fryktelig lang leveringstid. Jeg synes også de har veeeldig mye søtt til baby der;)
 
Jeg har bestilt derfra for en stund siden. Jeg hadde ikke søkt dem opp på forhånd da jeg syntes de virket så proff på nettsidene. Følte det tok en evighet til jeg fikk mail om at klærne var sendt. Har ikke mottatt enda, så blir spennende å se. Kan oppdatere når jeg har fått dem :)
 
De er litt trege spør du meg, men kvaliteten var OK virker det som (bilder her).
 
Back
Topp