Babyens leie..

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Hvordan ligger knøttet ditt i magen for tiden?

Min har trivdes best i seteleie siden.. Tja.. Oul tror jeg. Lå i sete på en ul uke 27+1 og.. Men nå har han ligget i hodeleie i ca ei uke! 28+5 nå. Håper han bare holder seg sånn nå [emoji14]
 
Jeg aner ikke. Men tror hun ligger i sete/tverrleie eller ganske på skrå.. - for alle spark kommer langt nede til venstre i magen. Og noen ganger er det litt bevegelse oppe til høyre, så jeg gjetter at det er slag eller hode som dulter borti [emoji6] får sikkert høre noe om det på ul på mandag [emoji4]
 
Jeg aner ikke. Men tror hun ligger i sete/tverrleie eller ganske på skrå.. - for alle spark kommer langt nede til venstre i magen. Og noen ganger er det litt bevegelse oppe til høyre, så jeg gjetter at det er slag eller hode som dulter borti [emoji6] får sikkert høre noe om det på ul på mandag [emoji4]
Ja, er ikke så lett å kjenne sånn sett. Jeg merket bare selv at sparkene plutselig begynte komme kun over navlen [emoji28]
Jordmor prøvde kjenne, men jeg har visst så "rikelig med fostervann" at det ikke var så enkelt.. Men hun trodde det hun og, mtp hvor ryggen hans lå og sparkene.
Men tross for spark oppe, hender det jo at jeg blir skikkelig stanget i blæra eller grafset i bekkenet, så.. Hender og hode gjør jo litt det og [emoji14]
 
Aner ikke, tror h*n turner godt rundt, og sparker/slår mye nede i magen. Er bare 25+5, så det er jo plenty med tid igjen til å legge seg rett ;)
 
Aner ikke, tror h*n turner godt rundt, og sparker/slår mye nede i magen. Er bare 25+5, så det er jo plenty med tid igjen til å legge seg rett ;)
God plass enda da [emoji28] og god tid for oss alle enda!
 
På ultralyden i går hadde hun hodet nedi bekkenet og ryggen mot min venstreside og føttene helt opp mot lungene mine :happy: Tror hun ligger sånn ofte for bevegelsene jeg kjente før, under og etter ultralyden er veldig typisk henne:Heartred Hun er stor og har godt med fostervann så det forklarer den store magen min ;)
 
På ultralyden i går hadde hun hodet nedi bekkenet og ryggen mot min venstreside og føttene helt opp mot lungene mine :happy: Tror hun ligger sånn ofte for bevegelsene jeg kjente før, under og etter ultralyden er veldig typisk henne[emoji813]red Hun er stor og har godt med fostervann så det forklarer den store magen min ;)
Haha. Sånn ligger min og. Ryggen til venstre, og føttene opp.. Dog gjerne under ribbeina.. Og i blant bort på andre siden av magen.
 
Har en som liker seg i tverrleie her :) og han må bare ligge sånn for min del, han tar "snarveien" ut når den tid kommer ;)
 
Haha. Sånn ligger min og. Ryggen til venstre, og føttene opp.. Dog gjerne under ribbeina.. Og i blant bort på andre siden av magen.
Stort sett sånn hun ligger ja, tror hun blir bokser for hun er veldig aktiv ned mot blæra :p
 
Stort sett sånn hun ligger ja, tror hun blir bokser for hun er veldig aktiv ned mot blæra :p
Min skaller i blant i den. I går fikk jeg sjokk, for han enten slo hardt eller stanget skikkelig i blæra :eek:
 
Skvetter ordentlig til av og til, er litt ubehagelig enkelte ganger :wideyed: Men hun er stort sett av den snille typen ;)
Apropos, så driver min og grafser i blæra akkurat nå. Hurra [emoji14]
Haha. Bare sånn forsiktig dytt og tull, men kjenner det jo [emoji23]
 
Apropos, så driver min og grafser i blæra akkurat nå. Hurra [emoji14]
Haha. Bare sånn forsiktig dytt og tull, men kjenner det jo [emoji23]
Lille gjør det stort sett når jeg sitter lenge, for eksempel på kino eller i bil ;) Nå ligger jeg godt utstrekt :p
 
Lille gjør det stort sett når jeg sitter lenge, for eksempel på kino eller i bil ;) Nå ligger jeg godt utstrekt :p
Jeg sitter/ligger (en sånn blanding)... Og det er som regel da han driver på som verst [emoji14]
 
Aner ikke hvordan mine ligger :hilarious: Vet bare at de holder seg på hver sin sine inni der, så hun er på venstre og han er på høyre side. Sist hos jordmor mente hun på at hun kunne kjenne at rompa til jenta lå helt nede, men kjenner mest spark ved navlen :hilarious: Men som jordmor sa, så turner de jo godt rundt inni der, og hender som "slår" kan kjennes ut som spark :hilarious: i det siste har det kjentes mer ut som de dytter bortover, eller drar hånda/beinet bortover, veldig rar følelse :D
 
H*n ligger i tverrleie når jeg var på sykehuset på mandag. Hodet til venstre og beina mot høyre [emoji4]
 
Her er hode ned, og det har vært det på ul i uke 22 og 26. Meget fornøyd med det ettersom min første lå i sete fra uke 24 til hun kom i 11 dager overtid. Ønsker meg helst ikke en setefødsel nr 2 selv om det jo også sikkert går bra. Spent på å se fremover :)
 
Han ligger litt sånn over alt. Kjenner mest bevegelser mot høyre siden, men da jeg var hos legen sist, lå han visst med ryggen mot min høyre side. Nåja, han turner godt nedi der, så han flytter vel på seg støtt og stadig. :D Han er voldsomt aktiv for tiden, og har det visst kjempegøy med å sparke far i øret når han ligger med hodet på magen min. Kan nesten kjenne at han sikter seg inn! :hilarious:
 
Back
Topp