Babydagbok!

Lanterne

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Aprillykke 2017
❤️Mailykke 2022❤️
Baby nr. 2 på vei og lille V skal bli storebror!


5+2 i dag og tok enda en test for å sjekke ;) Denne gangen kom teststreken opp før kontrollstreken, så jeg tror jeg drister meg til en digital i morgen. Forhåpentligvis får jeg opp 3+.

De verste murringene har gitt seg, og nå blir jeg bare litt småuggen hvis jeg er sulten. Dette er noe jeg kan leve med, så krysser fingrene for at formen ikke forverrer seg :D

Her er alle testene samlet, minus den fra i dag. Den øverste er fra 15 dpo.

206ceac242f8f11513f0029ed50cc6ec
 
Du verden så fin den siste streken din var! :D jeg tok siste test i går, fikk 2-3 på digital :) og da var ikke min strek på langt nær så sterk! Tipper at du får 3+ ja ❤
 
Hurra, så fint å se deg "på ordentlig" her inne :D Herlig å høre at HCG fortsatt stiger fint :) Gleder meg til å se 3+ i morgen!
 
Du verden så fin den siste streken din var! :D jeg tok siste test i går, fikk 2-3 på digital :) og da var ikke min strek på langt nær så sterk! Tipper at du får 3+ ja ❤
Ja, var veldig overrasket over den sterke streken selv, særlig siden det ikke hadde vært så stor stigning på de andre testene. Jeg fikk 2-3 på digital to dager etter den øverste, men det er nå en uke siden, så jeg må vel driste meg til en ny digital, siden jeg like gjerne kjøpte en 2-pk da jeg først var innom apoteket :)
 
Hurra, så fint å se deg "på ordentlig" her inne :D Herlig å høre at HCG fortsatt stiger fint :) Gleder meg til å se 3+ i morgen!
Ja, nå kunne jeg ikke henge på FS lenger :D Håper på 3+ i morgen, men stresser ikke, for dagens test ble positiv før området med kontrollstreken hadde rukket å bli våt ;)
 
Ja, var veldig overrasket over den sterke streken selv, særlig siden det ikke hadde vært så stor stigning på de andre testene. Jeg fikk 2-3 på digital to dager etter den øverste, men det er nå en uke siden, så jeg må vel driste meg til en ny digital, siden jeg like gjerne kjøpte en 2-pk da jeg først var innom apoteket :)
Jeg kjøpte også 2 pk :) like greit slik at man ser stigning med bokstaver. Jeg ble selv overrasket da jeg fikk 2-3 på ikm :)
 
Gratulerer :D :D Perfekt test!
 
Gratulerer! Vi er like langt. Når tenker du å bestille lege time?
Takk og gratulerer selv:) Tenker å bestille til rundt uke 12. Forrige gang ville de ikke ha meg inn før den tid, så får smøre meg med tålmodighet. Tror kanskje jeg skal ringe legekontoret en gang til uken eller uken etter der, bare for å være sikker på at jeg får time når det passer for meg/jobben. Er jo fort et par ukers ventetid hos legen...
 
Takk og gratulerer selv:) Tenker å bestille til rundt uke 12. Forrige gang ville de ikke ha meg inn før den tid, så får smøre meg med tålmodighet. Tror kanskje jeg skal ringe legekontoret en gang til uken eller uken etter der, bare for å være sikker på at jeg får time når det passer for meg/jobben. Er jo fort et par ukers ventetid hos legen...
Tenker det samme selv
 
4,5 uker på vei: "Si meg, venter du små? Du har blitt rundere siden jeg så deg sist". Sitat mormor

6 uker på vei: "Du har jo blitt så tynn!" Sitat kolleger jeg ikke har sett på 2 mnd.

Folk er tydeligvis ikke helt enige om jeg har gått opp eller ned i vekt :p
 
Hahaha ❤ Enkelte ser bare det de vil se kanskje? :D
 
6+1 og i dag har jeg vært skikkelig uggen. Småkvalm og sliten hele dagen, og på da jeg skulle handle middag, gikk jeg og brakk meg på butikken. Det som frister mest av mat nå, er en saftig BigMac :D Her dagdrømmes det om MacDonalds-mat ;) :p
 
  • Liker
Reactions: WCE
6+1 og i dag har jeg vært skikkelig uggen. Småkvalm og sliten hele dagen, og på da jeg skulle handle middag, gikk jeg og brakk meg på butikken. Det som frister mest av mat nå, er en saftig BigMac :D Her dagdrømmes det om MacDonalds-mat ;) :p
Fant dagboka di her og :D
 
Back
Topp