babycall

#lene#

Blir kjent med forumet
hei :)
korsen babycall har dåkker????
klare ikkje å bestemme mæ.. vil ha en enkel en som æ ska bruke når han søv ute..
dyrt?? billi?? aaaane ikkje... :P
 
Doro BM 50 :) Enkel og brukervennelig :) Koster ca en tusenlapp..Veldig fornøyd..
 
har super nova, veldi fornøyd me den å den e på topp tre på alle testa
 


Frk.MammaMor skrev:
Doro BM 50 :) Enkel og brukervennelig :) Koster ca en tusenlapp..Veldig fornøyd..


Jeg har også den, å jeg er også veldig fornøyd med den.
Den er nå på tilbud hos babycare.no til 548kr ink frakt..
 
Har avent sin med video (Ble best i test på tv 2 hjelper deg) :):) Er kjempe fornøyd med den:)
 
Super nova. Veldig fornøyd. Har så lite stråling at den ligge i vogna:))
 
Har Avent sin uten video. En knapp på hver del :-) Kjempe enkel og vært veldig fornøyd. Har brukt den til storebror også
 
Vi har både Super Nova og Doro BM 50 :)

Til å ha i vogna er S N best, pga. oppladbar babyenhet, men vi har litt problemer med den med forstyrrelser. Den er 4 år gammel da...


Til å ha på rommet hennes er vi veldig fornøyd med Doroen, siden den tar inn alle lyder veldig fort :)
 
hei :) korsen babycall har dåkker???? klare ikkje å bestemme mæ.. vil ha en enkel en som æ ska bruke når han søv ute.. dyrt?? billi?? aaaane ikkje... :P

Hei på dere mammaer og pappaer som lurer på sikkerhet, bruksmåte og ellers er usikker på hvilken babycall man skal gå til innkjøp av, her er det mange faktorer som spiller inn. Jeg hadde tidligere en Neonate, som jeg brukte i en knapp måned før jeg solgte denne og gikk over til Supernova, som jeg mener er et mye bedre produkt. Neonaten sviktet både på rekkevidde og spesiellt batterilevetid, jeg vil anbefale alle dere småbarnsforeldre apparatet Supernova, som overrasker på begge disse momentene, Hadde noe problem med skurring i starten, gikk da tilbake til babyshop Fikk beskjed av babyshop å skifte kode bort fra fabrikkinnstilling, da de færreste gjør dette, og siden har vi ikke opplevd forstyrrelser. Vi føler oss nå mye tryggere på at denne kan ta vare på vår kjære smårolling på en tryggest mulig måte. Supernova er klart å anbefale!

Gustav Henningsbø
 
Hei på dere mammaer og pappaer som lurer på sikkerhet, bruksmåte og ellers er usikker på hvilken babycall man skal gå til innkjøp av, her er det mange faktorer som spiller inn. Jeg hadde tidligere en Neonate, som jeg brukte i en knapp måned før jeg solgte denne og gikk over til Supernova, som jeg mener er et mye bedre produkt. Neonaten sviktet både på rekkevidde og spesiellt batterilevetid, jeg vil anbefale alle dere småbarnsforeldre apparatet Supernova, som overrasker på begge disse momentene, Hadde noe problem med skurring i starten, gikk da tilbake til babyshop Fikk beskjed av babyshop å skifte kode bort fra fabrikkinnstilling, da de færreste gjør dette, og siden har vi ikke opplevd forstyrrelser. Vi føler oss nå mye tryggere på at denne kan ta vare på vår kjære smårolling på en tryggest mulig måte. Supernova er klart å anbefale!

Gustav Henningsbø
 
Back
Topp