Babycall - hvilken vil du anbefale?

Vi har avent som ble kjøpt til eldste på 5 år. Kjøpte det på babyshop. Fungerer kjempe bra og bruker det enda med 5 åringen og 2.5 åringen. Husker ikke helt hvilken type det var men den var ikke så dyr. Vi bruker den enda siden vi reiser en del campingvogn og pga hytta til svigers som er lang med soverommet vårt i den ene enden og stua i den andre så jeg ikke hører dem om kvelden.
 
Hadde først avent, men synes den hadde så dårlig rekkevidde + at den slo seg av hvis den stod i nærheten av elektronikk som brukte trådløst nett. Kjøpte neonate med kamera istedenfor. Den koster litt, men synes den er verdt hver krone. God rekkevidde, god lyd og bilde kvalitet, god batterikapasitet, kan festes overalt, både kamera og foreldreenhet går både på batteri og strøm slik at kamera kan brukes f,eks i vogna og kan koble til flere kameraer.
 
Hadde først avent, men synes den hadde så dårlig rekkevidde + at den slo seg av hvis den stod i nærheten av elektronikk som brukte trådløst nett. Kjøpte neonate med kamera istedenfor. Den koster litt, men synes den er verdt hver krone. God rekkevidde, god lyd og bilde kvalitet, god batterikapasitet, kan festes overalt, både kamera og foreldreenhet går både på batteri og strøm slik at kamera kan brukes f,eks i vogna og kan koble til flere kameraer.
Uheldig med rekkevidden da. Men det med elektronikk gjelder alle billige typer babycall. Ikke noe problem her. Har alt trådløst og den fungerer hele tiden. Men var en del av dem som var feilvare. Vi er på nr 3 pga det. Den ene klikka i vinkler og fungerte nesten aldri.
 
Vi har kjøpt Neonate BC-8000DV, og etter å ha testet den syns jeg den var over forventningene mine. Blir spennende å se om vi kommer til å bruke den (jeg tenkte ikke egentlig på at vi bor på 40kvm med stua rett utenfor soverom).
 
Back
Topp