Babybutikk i Fredrikstad?

trinej79

Andre møte med forumet
Er d noen som vet hvor jeg kan finne en babybutikk i fredrikstad og evt. hvor i fredrikstad, er ikke kjent der i d hele tatt.
 
Rett før du kommer ned til Fredrikstad sentrum,langs Mosseveien...Er Simo som ligger der! Du ser den fra veien...
Ellers har de en babyshop(mener jeg) på Hafslundsøy-Sarpsborg!
Vil anbefale deg å dra til Happyland i Sverige(Svinesund),vanlige merker og billige priser...[;)]
 
Vet du hvor babyshop butikken ligger i sarpsborg?
 
Det ligger også en babybutikk i gågata, ikke langt unna Fredrikstad Blad sine lokaler.
 
ORIGINAL: trinej79

Vet du hvor babyshop butikken ligger i sarpsborg?


Ser ikke ut til at det er noen babyshop i sarpsborg altså..

http://www.babyshop.no/butikkene.htm
 
Hei..

Babyshop ligger på Hafslundsøy. men den ha byttet navn til Happy Baby Barneutstyr.
Der har de ofte fine tilbud og jeg har hørt at pakketilbudene deres er veldig bra, at man får mye utstyr for pengene.

Klem.
 
Eller så finnes det baby butikker både på Nordby Shoppingsenter, og på Osloveien i Strømstad. Hørt det skal være billigere der...
 
Jeg har og hørt om dissa pakke tilbudene...
Du får vogn/seng/stellebord/lekegrind/reiseseng+ noe annet smått eller slikt,og prisen er som for vogn og stellebord- mener jeg.
Kommer jo da litt an på hva slags utstyr som gjenstår,men kan nok spare en del på å handle der...[;)]
Vil ikke anbefale deg å handle på Norby kjøpesenter,der er de dyre- iallefall i forhold til Happyland!
 
Back
Topp