Babybrezza

Har den ikke, men kjenner noen som har den og de er kjempefornøyde. Så om ammingen feiler denne gangen og det ettehvert blir MME og flaske skal jeg kjøpe en sånn!
 
Hadde babybrezza, var veldig fornøyd med den! Den hadde fast plass på nattbordet [emoji4]
 
Har ikke prøvd enda siden baby fortsatt et i magen. Men gleder meg skikkelig til å prøve den [emoji4] Etter styr med flasker med å gjøre istand flasker med første, så skal det bli godt å bare trykke på en knapp [emoji4]
 
Flinnes flere typer "melkemaskiner" Men babybrezza er den mest kjente. Har hatt den selv med lille her. Var min beste venn gjennom hele melkeperioden. Var faktisk litt trist å selge den videre..
 
Er bare en type babybrezza. Er super fornøyd! Ville aldri vært foruten.
 
Jeg vurderer sterkt å kjøpe den. Ser det er tilbud nå.
Er det dumt å kjøpe før ungene er her?
Er gravid i uke 32+6 med tvillinger, så er innstilt på å ikke klare å fullamme begge to.
Så er usikker på om jeg skal investere i en sånn nå eller vente til de er født.
 
Jeg vurderer sterkt å kjøpe den. Ser det er tilbud nå.
Er det dumt å kjøpe før ungene er her?
Er gravid i uke 32+6 med tvillinger, så er innstilt på å ikke klare å fullamme begge to.
Så er usikker på om jeg skal investere i en sånn nå eller vente til de er født.
Jeg har kjøpt nå, og syns det er greit å ha i hus før ungen kommer [emoji4] Gikk ca 1 uke fra vi bestilte fra jollyroom til vi fikk den.
 
Jeg har kjøpt nå, og syns det er greit å ha i hus før ungen kommer [emoji4] Gikk ca 1 uke fra vi bestilte fra jollyroom til vi fikk den.
Mhm. Vurderer det sterkt.
 
Har hatt to flaske barn, med nr 1 var det manuell blanding av pulver og vann. Når nr 2 kom var vi ikke i tvil. Maskinen var innkjøpt før fødsel og det har vært Et av de beste kjøpene vi noensinne har gjort! Den er helt uvurdelig på natta, et trykk og ferdig melk (ikke lett å måle opp rett i halvsøvne).
 
Back
Topp