Babybæsj!

Gutt2015Jente2016Lille2019

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Hvordan er din baby sin bæsj? Farge og konsistens? Og hva spiser babyen? :)
 
Sennepsgul med grønnaktige korn i [emoji4] Av og til veldig vannete, av og til kommer den ut i god fart og da e den skumma når den bleia [emoji6] Men som oftest "vanlig" konsistens. Fullammer.
 
Sjelden bæsj her. Hadde en i dag etter mange dager. Den var gul og bløt. Kun mm
 
Spiser kun mm og tran når jeg husker og han ikke er for fullspist allerede. Bæsjen er enda veldig gul, av og til mer brungrønnt skjær. Oftest ganske puré i konsistens, med små korn i, men av og til litt rennende.
 
Gulbrun, litt tykk konsistens, med korn i. Fullammes, og får tran.
 
Gulgrønn eller gul med litt korn i. Noen ganger mer vannette tror pga malt. Både mme og mm
 
Kjapt spørsmål; lukter det mer bæsj av mme-bæsj enn mm? Eller er det først ved introduksjon av fast føde at det begynner å lukte ille? [emoji90]
 
Kjapt spørsmål; lukter det mer bæsj av mme-bæsj enn mm? Eller er det først ved introduksjon av fast føde at det begynner å lukte ille? [emoji90]
Har ikke merket noe forskjell. Han får nå bare mme og det lukter minimalt.
 
Min får mme, og her er det noen bleier som lukter helt forjævlig, også er det noen som er helt luktfrie.
Ellers varierer det litt på farge og konsistens i grunn
 
Bare mm her. Den er gul med kvite klumper. Litt tjukkere nå.
Men før eg holdt meg vekke fra melk, var den lysegul og heilt rennende..
 
Gul /grønn , og kommer bare en gang i uka og da fylles hele bleia.Bruker å kjenne fislukt noen dager før den kommer.Hun fullammes.
 
Her er det kun mm og det lukter veldig surt av bæsjen hennes

Synes ikke det lukter noe særlig av mm-bæsjen. Lukter jo at det er bæsj i bleia, fordi det lukter "funky", men jeg brekker meg ikke [emoji12] Har hele tiden fått høre "mm-bæsjen er ikke noe, bare vent til han begynner med noe annet!" [emoji38]
 
Synes ikke det lukter noe særlig av mm-bæsjen. Lukter jo at det er bæsj i bleia, fordi det lukter "funky", men jeg brekker meg ikke [emoji12] Har hele tiden fått høre "mm-bæsjen er ikke noe, bare vent til han begynner med noe annet!" [emoji38]
Det lukter surt av mm bæsj, litt sånn sur melk, men fytti hvor vondt det lukte når de begynner med fast føde [emoji12]
 
Back
Topp