BabyAkselsen

I dag prøvde jeg min angelsound doppler som jeg fikk i posten !
Etter en stund med leting fant jeg den fineste hjertelyden til bebis ! Kjapp og fin rytme ! ❤️❤️
Beste kjøpet i svangerskapet enn så lenge ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
17 uker i dag ❤️ var på svangerskapskontroll i stad, alt var bra ! Måtte bare være forsiktig med tunge løft på jobben.. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpt litt til baby i dag; body, lue og koseklut ❤️ gleder meg til å handle blått eller rosa ! Får forhåpentligvis vite det til mandag ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sent i går kveld sparka babygutt skikkelig kraftig, og jeg fikk kjenne det fra utsiden også ❤️ ropte på gubben for at han fikk kjenne, men da gikk det selvfølgelig over..
Bare å være tilgjengelig nå framover :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag, for bare noen minutter siden, fikk endelig pappan kjent på sønnen sin inni magen ❤️
Mye spark nå i kveld ! Han syns det var en merkelig følelse, og ble fryktelig glad ! Jeg med andre ord, begynte jo selvfølgelig å gråte av glede ❤️❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gutten har fast rutine på når han vil sparke mamman sin ! Hver morgen og kveld. Vi har bestilt 3D ul, og skal dit 12 august ❤️ gleder meg til å se han igjen ❤️
Magen vokser som bare det, får legge ut nytt bilde snart !


Sent from my iPhone using BV Forum
 
23 uker på vei i dag ! Lillegutt sparker mer enn før, og det er herlig ! ❤️
Magen er blitt vel så stor syns jeg, og navlen popper straks helt ut ! Hehe
Ta nye magebilder etterpå, kanskje min kjære vil hjelpe til ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I går var jeg en tur hos legen pga smerter i rygg ++
Det viste seg at det var bekkenløsning, så jeg skal få begynne hos fysioterapi !
Viste ikke at bekkenløsning kunne være så vondt :-(
Sover kjempe dårlig om nettene, for der er da smertene er verst. Vanskelig å jobbe på sykehjem med mye løft og annet kroppsbruk. Legen ville sykemeldt med i 4 uker, men jeg ville starte med 2 uker først.
Au ! Håper det finnes en løsning :)
Ellers er alt bra med lillegutt. Vi gleder oss til 3D ultralyd ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I kveld ble jeg tante til vakre tvillinger, gutt og jente ! Gurimalla som tårene rant ❤️ nå er det bare oss igjen, om en liten stund :)

Gutten vår er aktiv og flott ! Har mye kynnere, og fått råmelk ❤️
Er 29+1 i dag.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Starta på gravidsvømming i dag ! Så deilig !
Vi gjorde øvelser, spesielt til vi med bekkenløsning. Dette skal vi gjøre hver onsdag :)
Det var kjempe flott ! Deilig å være i oppvarma basseng og flyte litt.
Lillegutt syntes også det var supert, han sparka og holdt på inni magen hele timen <3
Blir så trøtt etter timen, avslappet.
I morgen er det kontroll hos legen igjen :)
 
32+3 ❤️

Gleder meg masse til å se gutten vår ! Vi bør ganske skremte her på mandagen, da jeg våknet og blødde..
Og gubben var typisk i Oslo så han kunne ikke hjelpe stort.
Ringte B3 og ble sendt over til føden, og fikk beskjed om å komme inn.
De viste ikke hva det kunne være, men trodde ikke det var noe alvorlig.

Fikk heldigvis tak i mamma, så ho fikk kjørt oss inn.
Ble tatt imot med engang og ble satt i stol med registreringsbelter i 20 min.
Hørte heldigvis hjerte hans, det var jo det som var min større skrekk..
Etter ble det ultralyd, både utvendig og innvendig. Babygutt hadde det supert og hadde lagt seg med hodet ned. Livmorshalsen var forsatt lukket, så det var iallefall ikke noe fødsel på gang.
Også ville de ta en vaginalsjekk..
Og der var også alt bra.
Så vi vet egentlig ikke hva det kom av. De sa om vi hadde hatt samleie så kunne det forårsake blødninger, men det var ikke som var problemet heller !
Men, nå vet vi at baby har det bra iallefall ❤️ men må si jeg er mer redd nå, og gleder meg til han kommer ut sånn at jeg selv kan se at han har det bra ❤️

Ellers er vel alt det samme.
Bekkenløsningen blir verre, og krykkene er i bruk :-(
All smerte er verdt det lille vesenet i magen ❤️❤️
 
Back
Topp