Baby sove i egen seng

Pionb

Glad i forumet
Novemberlykke 2022
Vi samsover og koser oss med det, men det nærmer seg behov for egen seng . Babyen er ganske avhengig av puppen, ekstremt avhengig :hilarious:

Noen som har hatt like puppeglade bebiser for så og legge de i egen seng? 10 mnd nå.
 
Vi samsover og koser oss med det, men det nærmer seg behov for egen seng . Babyen er ganske avhengig av puppen, ekstremt avhengig :hilarious:

Noen som har hatt like puppeglade bebiser for så og legge de i egen seng? 10 mnd nå.
Har hatt og prøvd å legge i egen seng uten hell ;) Endte opp med å samsove til 3 år og er i ettertid veldig fornøyd med det.
 
Ja, men var en øvingssak.. Begynte gjerne i egen seng og sov deretter med.oss, men ble lettere når nattamming ble kuttet. Ammet kun morgen og kveld fra hun var ca året, til 15 mnd (stoppet da pga ny graviditet tok sitt..). Sov lenger og lenger i egen seng, men ikke før etter 1,5år at hun har sovet hele hele natten uten våkning... Nå er hun snart 2, og sover ca 11-12 timer i strekk.
 
Ja, men ikke før ammingen ble ferdig (2 år 4 mnd). Før dette var det uaktuelt. Tok deretter lang tid hvor hun bare sov deler av natten i egen seng. Er 5 år+ nå og sover enda ikke hele natten rundt, men 99 prosent i egen seng.
 
Vi har gjort samme som lillefrosk over. Bare at min er 2,5 år nå og så og si ALDRI sover natta gjennom :wtf::smiley-angry017 :smiley-angry019 Men jeg skal ikke ha flere barn, så prøver å holde ut og tenke at dette er siste krampetrekning. Kommer ofte inn i vår seng på mårrakvisten. Men noen ganger allerede rundt 01. :p
Uansett i tilvendingsperioden hadde vi sprinkelseng inntil vår seng, med ene siden tatt av og bundet fast til senga vår så da var det lett å slenge en hånd nedi eller for baby å krabbe ut og opp til oss. I starten lå hun bare i senga ved legging uten å sovne der, for å bli trygg.
Etterhvert begynte hun å krabbe nedi for å sovne på eget initiativ. Men var godt over året før det skjedde da.
 
Ikke lett med andre ord:hilarious:
Hadde håpet på å få mini over i sprinkelseng, men helt klistret til puppen. Dvs kun jeg som kan legge, og duppe.
 
Ikke lett med andre ord:hilarious:
Hadde håpet på å få mini over i sprinkelseng, men helt klistret til puppen. Dvs kun jeg som kan legge, og duppe.
Her har det også vært helt umulig at pappaen skulle legge. Det gikk en liten periode da ungen var rundt ti måneder, også gikk det plutselig ikke lenger likevel på flere måneder. Men nå er han 13 måneder, og det begynner faktisk å gå seg til, både legginga og at pappaen roer om natta (i hvert fall deler av den). Jeg skulle til og med egentlig prøve å overnatte borte i forbindelse med jobb tidligere denne uka og var optimist fordi det begynte å gå så bra, men fordi bebis ble syk ble det avlyst. Men poenget er - det vil antakelig gå seg til selv om det virker helt umulig nå, og det er ikke sikkert det er veldig langt inn i framtida heller. :)

Åja, og vi samsover også. Har en sprinkelseng, men den blir ikke mye brukt. :hilarious:
 
Her har det også vært helt umulig at pappaen skulle legge. Det gikk en liten periode da ungen var rundt ti måneder, også gikk det plutselig ikke lenger likevel på flere måneder. Men nå er han 13 måneder, og det begynner faktisk å gå seg til, både legginga og at pappaen roer om natta (i hvert fall deler av den). Jeg skulle til og med egentlig prøve å overnatte borte i forbindelse med jobb tidligere denne uka og var optimist fordi det begynte å gå så bra, men fordi bebis ble syk ble det avlyst. Men poenget er - det vil antakelig gå seg til selv om det virker helt umulig nå, og det er ikke sikkert det er veldig langt inn i framtida heller. :)

Åja, og vi samsover også. Har en sprinkelseng, men den blir ikke mye brukt. :hilarious:

Det er jo supert at pappaen kan roe. Og tilogmed uten pupp:nailbiting: jeg er misunnelig:hilarious:
Det virker så fjernt her!
 
Back
Topp