Baby med 200+ i puls.

For en herlig gutt og det sjarmtrollet da!! Fantastisk smil [emoji173] uff, helt utrolig at det tok så lang tid før de fant ut av det.. stakkars lillegull og stakkars dere foreldre. Må ha vært helt forferdelig :( godt det går bra nå da :) håper han vokser det av seg og at dere får god oppfølging videre

Takk. Han smiler alltid og det hjelper masse. [emoji170] det har vært tøft å ikke bli hørt men jeg har spurt legen min om å få oppfølging på Rikshospitalet fordi de hører ikke etter (ennå sukk) på ahus

Han reagerer godt på medisin så vi håper han vokse det av seg.
 
Takk. Han smiler alltid og det hjelper masse. [emoji170] det har vært tøft å ikke bli hørt men jeg har spurt legen min om å få oppfølging på Rikshospitalet fordi de hører ikke etter (ennå sukk) på ahus

Han reagerer godt på medisin så vi håper han vokse det av seg.
Har hørt ofte fra mange nå at ahus er av det ymse slag.. de hører ikke etter, tar en ikke på alvor, ting tar for lang tid osv. Deres tilfelle er jo litt spesielt, kanskje sende en klage til fylkeslegen så de hvertfall er obs på det? Håper dere får komme til riksen [emoji173] godt ting ble oppdaget til slutt og at tilstanden har bedret seg :) og enda bedre med en liten en som er så god i sjelen
 
Har hørt ofte fra mange nå at ahus er av det ymse slag.. de hører ikke etter, tar en ikke på alvor, ting tar for lang tid osv. Deres tilfelle er jo litt spesielt, kanskje sende en klage til fylkeslegen så de hvertfall er obs på det? Håper dere får komme til riksen [emoji173] godt ting ble oppdaget til slutt og at tilstanden har bedret seg :) og enda bedre med en liten en som er så god i sjelen

Har hørt mange som ikke er fornøyd med ahus. Vi skal sende inn klage på en sykepleier som faktisk ikke gjorde en god jobb. Som satte barn i fare. Og var ufin i måten hun snakket til meg på. Ja vi må få somlet oss til å sende en klage på hele oppholdet vi hadde ja.
Håper på svar snart . Takk
 
Back
Topp