Baby-klein

*IdaMor*

Elsker forumet
Som vi sier på trøndersk :) er så babysyk! Og savner sån å gå gravid.. blir lei meg av tanken på at jeg kansje ikke får oppleve det en gang til :( Er såå glad for de barna jeg har fått♥ men har altid sett for meg at jeg skulle få masse barn, helst 4 :p :) og gleden var jo stor da samboer sa (les:da vi møttes) at han også ville ha 4 barn
... men etter vår yngste kom til verden og vi hadde 4,5mnd med konstant skriking (kolikk) så har han "satt ned foten" :p håper han ombestemmer seg en dag når han har fortrengt all den tiden med kolikken :p ikke nå,men om noen år :p
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hear hear!
Jeg er også babysyyyyk! Nå er dette første barnet, så vi skal definitivt ha flere. Men han vil vente til snuppa har runda 2 år.
Kan godt skjønne at kolikk kan gi kalde føtter.. Vi har vært ekstremt heldig med vår første fødte. Hun er Veldig tålmodig og gråter lite.

Håper kællen din ombestemmer seg!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er jeg også babysyk,og vi har bestemt oss for at vi skal prøve igjen når frøkna er rundt 2 år. Så om ca ett år prøver vi igjen,sånn at frøkna er 2,5 når neste kommer.
 
Så godt at noen forstår :) hittil har jeg bare fått "vær takknemmelig for de du har fått" akkurat som at jeg ikke er det :/
Er evig takknemelig for de sjønne barna jeg har fått ♥ men ønsket er stort om å få en til ;-)
Går ikke på noe prevansjon da sååååe... :p det vet også mannen . Og hans reaksjon nå han har lyst, og jeg sier at jeg ikke går på noe prev.
Sier han bare "i'll risk it"
Så er man med på leken må man tåle steken? :p men også som sagt så er det tidlig enda , vil at sistemann skal være minst 2år før jeg blir gravid på ny :)
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg tør ikke slutte på pilla enda,for vi har fått beskjed om at vi lett blir gravide. Så her blir det pilla i hvertfall ett år til.
 
Kjæresten var ikke såååå vanskelig og overtale ;) men ingen planlegging av baby enda, men godt og vite at han ikke er helt imot det :p
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: jc
Jeg tør ikke slutte på pilla enda,for vi har fått beskjed om at vi lett blir gravide. Så her blir det pilla i hvertfall ett år til.
Åh må være fint å bli så raskt gravid :p vi prøvde i 1år på sistemann vi.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Åh må være fint å bli så raskt gravid :p vi prøvde i 1år på sistemann vi.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nja,kan være litt slitsomt også. Vi må jo være nøye på å være beskyttet hele tiden,hvis ikke tror jeg vi hadde hatt 4-5 unger nå. Men var veldig fint å vite dette da vi hadde mistet 2 ganger,at vi kom til å få det til en gang.
 
Back
Topp