Baby Jogger City Elite eller Mountain Buggy Urban Jungle

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Erfaringer? Er det noe den éne har som den andre ikke har? Det er snakk om kun som sportsvogn.
 
Babyjogger! Ville vurdert mini GT også om jeg var deg. Fantastisk vogn. Vi hadde den i tillegg til Simo-vogna. Brukte babyjogger (city mini GT) mest, nesten hver dag i tre år! Elsket den! :)

Alle jeg kjenner som har eller har hatt babyjogger elite eller babyjogger city mini GT er/har vært kjempefornøyde.

Men til syvende og sist bør du prøve de vognene du vurderer selv før du kjøper en :)
 
Aldri prøvd MB, men elsker city elite vogna vår.
Det beste er nok å prøve begge, og se hvem man liker best.
Men tror nok begge vogner er gode vogner.
 
Erfaringer? Er det noe den éne har som den andre ikke har? Det er snakk om kun som sportsvogn.

Hei! Har du bestemt deg? Jeg har lyst på MB, men mange anbefaler babyjogger, sier den er lettere og mindre. Men jeg ønsker å ha foreldrevendt sittedel til baby, og bruker fortsatt bagdel, så heller derfor mot MB. Men finner ingen butikker som har vogna så jeg får ikke testa [emoji30]
 
Jeg synes babyjogger city elite er vi veldig fornøyd med. Bedre enn tfk joggster twist synes jeg. Jeg har ikke kjennskap til Mountain buggy.
 
Det ble faktisk ingen av disse. Vi endte opp med å kjøpe ny hovedvogn i stedet, fordi jeg ville kunne ha henne vendt mot meg. Vi må etter hvert ha en reisevogn men da tenker jeg heller det blir City Mini GT enn Elite. Jeg synes MB ser både fin og god ut men det blir ikke den i denne omgang :)

Hvilken endte dere opp med? :)
 
hatt begge vognene. Ville valgt elite. For mb er skranglete
 
Back
Topp