Baby i magen, for andre gang :)

*BabyFjått<3*

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Litt om meg først kanskje.. 26 år, venter mitt andre barn. Har ei frøken på 7,5 år, desember frøken :)
Er for tia inni mitt tredje år i et avstandsforhold, sees hver helg, med en fantastisk mann som er og kommer til å bli en fantastisk pappa!! Han har to gutter på 7 og 12 år:D Så nå må vi kjøpe større bil ;) Planen er å pakke sakene og flytte hjem til min kjære før bebisen kommer, så krysser fingrene for at det blir sånn :)
Jobber som pedagog i en flott barnehage, men 17 hærligheter som virkeli lyser opp dagen!!


9+1 uker på vei idag ut fra mine og legens beregninger. Kvalm og har det lite kult fra jeg står opp til rundt 12.. Jobber i barnehage, så bæsjebleier, makrell i tomat og kaviar hjelper ikke på akkurat!! Bare tanken på mat, får magen til å vrenges.. MEN jeg er en ganske positiv frøken og det er virkelig det som holder alt oppe hver morra, finne det positive, se på de fantastiske gode barna jeg har på basen, min egen datter på 7,5 som lærte med å lage hus på Mindcraft idag, mens kvalmen kom og gikk! Takk og lov for alle barna jeg er så heldig å ha i mitt liv!!
Sist svangerskap var på på tidlig ultralyd.. Da visst jeg ikke termin eller noen ting, jeg er en sånn en som får mensen en gang i året omentrent, deilig i grunn men veldig bekymringsfullt :p Håper min kjære lege er snill og sier Ja til at jeg får tidlig ul denne gangen å... Trenger den lykkefølelsen, klarer ikke helt glede meg over dette enda... Grunn: Tenkte abort i starten grunnet kompliserte liv både der og her. Mine dine våre barn e en utfordring. Så etter vi valgte beholde har jeg ikke kunnet finne den gleden, and i need it !!

Nei nå snakker min datter i søvne her, det betyr at jeg må slutte taste og sove FØR hun velger å snakke seg selv våken igjen ;) Good Night dear Diary :D *BabyFjått*