Baby Feber

Ok er på siste uka på jobb. Vurderer også kanskje bytte beitemark når jeg kommer tilbake. Det er en kjekk jobb, men den er ikke ideelt med barn hester gubbe og gård.... og to styre verv.......for øyeblikket blir det en tanke i hode. Så for vi se hva jeg vil når vi nærmer oss våren...
 
Åååh, så koselig:Heartred jeg har så lyst til å høre det igjen snart. Og forhåpentligvis så blir det ikke såå lenge til. Virkelig klar for å sette igang prøvinga kjenner jeg:D
Håper du får UL snart da;)
 
Et spark to spark tre spark.... aktiv liten spire i dag!

Da skal jeg på UL på tirsdag gleder meg som en lite barn.

Funnet ut at jeg håper de ikke kan se kjønnet. For de må prøve å finne det ut lol. Litt motsigelser, her. Men sånn går dagene [emoji14]
 
I dag har L Sovet på det nye rommet sitt helt ALENE og gjennom hele natten. er så stålt av lille gutten min som bli mer og mer moden,

Nå er dette sikker bare flaks med å ha en så fin bursdagsfeiring med jentene, dermed ganske sliten, så vi vil jo finne ut av dette løpet av uka, men i natt så har alle sovet god tog blitt utvildt.
 
I dag har L Sovet på det nye rommet sitt helt ALENE og gjennom hele natten. er så stålt av lille gutten min som bli mer og mer moden,

Nå er dette sikker bare flaks med å ha en så fin bursdagsfeiring med jentene, dermed ganske sliten, så vi vil jo finne ut av dette løpet av uka, men i natt så har alle sovet god tog blitt utvildt.

Så flink! Noah har nettopp fått sengen sin inn på eget rom også. Han sover i den på dagen og fra ca 19-23.30 da våkner han som regel og vil legge seg med meg :p så samsover vi gjennom resten av natten. Sjelden han våkner når han sover med meg :) så står vi opp i 7.30-8.30 tiden :)
 
Så flink! Noah har nettopp fått sengen sin inn på eget rom også. Han sover i den på dagen og fra ca 19-23.30 da våkner han som regel og vil legge seg med meg [emoji14] så samsover vi gjennom resten av natten. Sjelden han våkner når han sover med meg :) så står vi opp i 7.30-8.30 tiden :)
Joda dette var første natta. Veldig stolt. Han sovner nå også oppe men han liker rommet godt ser det ut som.
 
endlig fikk lillemann lagt seg i ro, han sovnet og jege r på leiting etter barnehyller, regner med å finne dette på loppemarked til helgen, men først må jeg på Dygnad på lørdagen så det blir ikke loppemarked før på Søndagen. *Halladusen*

Gleder meg til Årets familiedag er over, føler at jeg bare er i veien i år likevel. Skulle egenlig ha funnet premier, men det er kjempevanskelig for ingen vil være med å støtte!
 
Det gikk bra. Lille skapningen i magen ser ut til å ha alt i orden. Er en sterk gutt som vokser i magen:)

Så fantastisk! :D så gøy med en til gutt! De kommer til å ha sååå mye glede av hverandre! [emoji173]
 
I går ble det kjent at den nye spiren i magen har det veldig bra. Han ligger litt over normalen på str, men det gjorde jo også L. Så da behøver man ikke å være så redd, for at den lille skal bli så stor ennå.


Ellers så sover gutten på rommet sitt for 3 natten for rad og det virker som om han har gjort det hele livet.

I dag kommer madrassen til sengen i hus og da er vi offisielt ferdig med barnerommet.

Skal få. Laget en liten film som viser arbeidet. Hvet jeg hadde lovet noen her inne å vise frem sengen vi har bygd.

Det som har. Kosta penger er maling. Hele rommet inkl ting og tang kom på 4000 kr ( så omtrent det bare en kul seng vil koste ny på butikken)
 
L går rundt på eventyr og danser til musikken.

Spiren sparker og er aktiv i magen.

Litt hodepine. Lurer på om vi skal ta en tur ned på senteret for å få tiden til å gå har liksom ikke noe å finne på sånn egenlig
 
Back
Topp