Baby brezza

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Noen som har den?

Regner med at det ikke bare er jeg som er flaskemamma?
 
Mener noen her nevnte det.. lurer p om det var Charon?
 
Sniker også inn fra en annen termin mnd, vi har den og det er en av de beste investeringene vi har gjort. Skjønner ikke hvordan vi klarte oss uten med førstemann. Om natta er den helt super. Trykk på en knapp og vips ferdig temperert melk.
 
Sniker også inn fra en annen termin mnd, vi har den og det er en av de beste investeringene vi har gjort. Skjønner ikke hvordan vi klarte oss uten med førstemann. Om natta er den helt super. Trykk på en knapp og vips ferdig temperert melk.

Har bestilt med den nå, men det er tomt på lager og ventetid på å få den inn...... åhhh... men er den enkel å rengjøre og hvor ofte må man det?
 
Har bestilt med den nå, men det er tomt på lager og ventetid på å få den inn...... åhhh... men er den enkel å rengjøre og hvor ofte må man det?

Trakta par ganger daglig. Men er gjort på tjue sekunder.

Selve beholderen med vann og pulverbeholderen en gang i mnd :)

Alt skal bare vaskes med 40grader vann maks og zalo :)
 
Trakta par ganger daglig. Men er gjort på tjue sekunder.

Selve beholderen med vann og pulverbeholderen en gang i mnd :)

Alt skal bare vaskes med 40grader vann maks og zalo :)
Det er overkommelig. For nå er jeg lei av å kokevann, passe på rett temp og stå å blande på natta.... dag også... liker ting som gjør det enklere i hverdagen
 
Har bestilt med den nå, men det er tomt på lager og ventetid på å få den inn...... åhhh... men er den enkel å rengjøre og hvor ofte må man det?[/QUOTE

Trakta må rengjøres etter ett visst antall gangers bruk, ca 2 ganger per døgn (det er en rød blinkende lampe som sier ifra når). Vasker melkeoppsamleren (den rista flaska står på) hver kveld samtidig som jeg da skifter ut alt vannet i vanntanken. Alt i alt bruker jeg max 15 min per dag på rengjøring av maskinen. Går akkurat en pakke mme i beholderen. Etter en tur til Sverige i romjula fant jeg ut at de svenske mme boksene er både større og billigere så der går ikke hele boksen i.

Som sagt er jeg super fornøyd med maskinen.
 
Det er overkommelig. For nå er jeg lei av å kokevann, passe på rett temp og stå å blande på natta.... dag også... liker ting som gjør det enklere i hverdagen

Har hatt to som endte opp som flaskebarn. Første fantes ikke denne med. Da stf vi og målte, varma opp, mikro og styr. Synes det var et pes selv om man ble vant til det.
Med denne er det bare en knapp på grønt og vips ferdig :D tar ti sekunder ca før flaska er ferdig [emoji16] du må koke og avkjøle vannet før du heller på maskinen. Den blir ødelagt av at man heller varmt kokende vann på. Bare pass på det :)
 
Blander selv, har en pulverdoseboks da. 80ml kaldt vann og 70ml kokende blir akkurat passe temperatur. Ellers er eg ganske god på å time tida før vannkokeren er passe varm. Så ser ikke poenget.
 
Blander selv, har en pulverdoseboks da. 80ml kaldt vann og 70ml kokende blir akkurat passe temperatur. Ellers er eg ganske god på å time tida før vannkokeren er passe varm. Så ser ikke poenget.
Har boks og alt jeg også, men er dritt lei... for sambo er ikke flink til å fylle på i den jævla boksen igjen, så når jeg står det midt på natta og banner han opp og ned fordi jeg må måle i ørska... og brått er det for lite kokt vann etc... hehe... men, som jeg nevnte lenger opp her, liker ting som gjør at hverdagen blir litt enklere :) Kall meg gjerne lat :p
Doseringsboks og termos er gull verdt på tur i alle fall :)
 
Min er på vei i posten, og jeg gleder meg sånn til å få den! [emoji1] Julegave fra meg til meg, hehe - sånn blir det når familien ikke følger ønskelista jeg sendte [emoji14]
 
Min er på vei i posten, og jeg gleder meg sånn til å få den! [emoji1] Julegave fra meg til meg, hehe - sånn blir det når familien ikke følger ønskelista jeg sendte [emoji14]
Min har ikke kommet på lager enda..... så bestillingen min står på vent...... ååååhhh... vil ha de nå
 
Har boks og alt jeg også, men er dritt lei... for sambo er ikke flink til å fylle på i den jævla boksen igjen, så når jeg står det midt på natta og banner han opp og ned fordi jeg må måle i ørska... og brått er det for lite kokt vann etc... hehe... men, som jeg nevnte lenger opp her, liker ting som gjør at hverdagen blir litt enklere :) Kall meg gjerne lat [emoji14]
Doseringsboks og termos er gull verdt på tur i alle fall :)
Hater tom boks i ørska eller med grinete baby ja, ser den [emoji6]
 
Kun mm her, men den høres jo genial ut! Hadde vært et must-have her i gården om vi hadde hatt mme-baby!
 
Back
Topp