Baby, baby kom til meg ♡

MartineM

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hadde en uplanlagt graviditet som endte o MA i påsken, dette resulterte i at jeg og min samboer ønsker å prøve å danne en ny spire, denne gang planlagt ♡

Tok cytotec på fredag i påsken, i dag onsdag kan jeg ikke se mer blod. Har jeg virkelig sluttet å blø så fort ? :D

Håper mensen kommer fort så vi kan begynne å prøve på nytt ♡ håper på en spire i mai ♡

Har kjøpt el tester, om jeg tar en slik og hcg ikke er ute vil den da bli falskt positiv? Kommer el når hcg ikke er ute enda?
 
Trist med MA. Det er en fæl opplevelse. Men kjekt å lese at dere nå skal prøve ordentlig :)

Du trenger ikke vente til du får mensen med å prøve igjen - dere kan kjøre på allerede nå (hadde du hatt utskrapning hadde det vært noe annet).

Siden du har sluttet å blø kan du begynne med el-testing nå. Husk at syklusen kan være noe klusset til etter en abort (min blir i alle fall det). Dersom du har en del hcg igjen kan du få falsk positiv el-test ja. Du kan ta en g-test for å sjekke hcg og at den synker, men du behøver ikke det. Hvis du var langt på vei kan det ta litt tid før hcg er helt ute av kroppen.

Masse lykke til ♡
 
Trist med MA. Det er en fæl opplevelse. Men kjekt å lese at dere nå skal prøve ordentlig :)

Du trenger ikke vente til du får mensen med å prøve igjen - dere kan kjøre på allerede nå (hadde du hatt utskrapning hadde det vært noe annet).

Siden du har sluttet å blø kan du begynne med el-testing nå. Husk at syklusen kan være noe klusset til etter en abort (min blir i alle fall det). Dersom du har en del hcg igjen kan du få falsk positiv el-test ja. Du kan ta en g-test for å sjekke hcg og at den synker, men du behøver ikke det. Hvis du var langt på vei kan det ta litt tid før hcg er helt ute av kroppen.

Masse lykke til ♡

Takk for fint svar :) tok en g-test i går som var positiv. Var 11 uker da jeg fant dt ut, livmoren var vokst til 8 uker.
 
Blør litt igjen i dag, blir litt frustrert... er dt ikke sånn at man kan få infeksjon om man har sex før man har sluttet å blø? Har ikke hatt sex på 3 uker, og nå er vi kåte og ønsker å prøve ny spire.. må vi virkelig vente? :(
Jeg ville nok ventet til blødningene har stoppet helt. Best å være på den sikre siden. Hvis dere ikke klarer å vente så bruk hvertfall kondom for å unngå infeksjon :)
 
Jeg ville nok ventet til blødningene har stoppet helt. Best å være på den sikre siden. Hvis dere ikke klarer å vente så bruk hvertfall kondom for å unngå infeksjon :)

Googler litt og forstod det som at det ikke var noe bedre med kondom da infeksjonen i såfall vil komme av blodrester i kjeden som vil bli dyttet opp i livmoren... :(
 
Googler litt og forstod det som at det ikke var noe bedre med kondom da infeksjonen i såfall vil komme av blodrester i kjeden som vil bli dyttet opp i livmoren... :(
Ok det var jeg ikke klar over. Best å bare vente da kanskje? Du slutter nok å blø snart :)
 
Ikke noe blod siden i dag tidlig, håper det forsetter sånn :) noen som vet hvor lenge man ikke skal blø før man har samleie?
Tror ikke det er noen fasit på det, er vel litt som etter tr - når du føler kroppen er ferdig med det ;)
 
var hos gyn. på torsdag. alt så bra ut alt var tømt. har en vanncyste som er litt vondt og ubehagelig, men ufarlig. har nå begynt å ha samleie igjen og venter bare på EL. Tar tester, foreløpig er de like alle sammen, negative. drikker grapefrukt juice og tar folat. nå kan el bare komme, jeg er klar som et egg :D sluttet forresten å blø for ca 1 uke siden.
 
Har tatt el tester 1 ukes tid. første jeg tok har jg kastet, tok den og en g-test for å se mtp hcg. Da var el-testen også sterk. Mem bare blitt svakere etter det. Kan el ha vært før hcg var ute av kroppen? Vil ha el nå, men med så negative el tester blir man redd det tar tid.

Legger ved flere bilder. ( har skrevet datoer på de siste jeg har tatt)
fe1b44ce91757feadac801395e42c3fc
202cd76d7107880b51f487f0f332ba47
1395ac52b57045976459e814acc94b38
 
Hmmm ser ut som jeg spotter litt, men har ikke hatt el etter at jeg sluttet helt å blø tror jeg. Begynner å lure på om el kan ha vært før vi fikk begynt å prøve og at det kanskje er mensen som kommer nå :s hmmm jeg håpet på el nå. Så skjønner ikke helt dette nå. Men jaja får se hva som skjer nå i helgen da.
 
Liker det jeg ser :)
 
Back
Topp