B.O... hva skjer nå?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Var på UL idag og fikk ikke se noe annet enn en tom fostersekk...
Jeg var å tok blodprøver for å sjekke hcg rett etterpå,og skal tilbake på onsdag for en til..
Men siden jeg er 8+5 (eller skulle vært) så regner jeg ikke med det er noe håp...det skulle vært TYDELIG embryo der nå....Og jeg vet når den ble unnfanget...

Men hva skjer nå?
Jeg vil bare ha det ut.... blir det piller eller operasjon?
Hva er deres erfaring? Gjør det vondt..? Jeg har ingen smerter eller blødninger nå...ikke hatt det heller...
 
Jeg fikk konstanter B O 6 februar og 7 februar var jeg på sykehuset og fikk første tabletten og 8 skulle jeg ta de fire siste, da var jeg 9 uker + noen dager på vei.
Jeg følte at det var som en sterk mensensmerte men ikke noe mere enn det, var forbedret på mye mere smerter
 
Offf, fostår din fortvilelse
Opplevde selv å få lite info første gang
Et godt råd, ikke google for mye på forhånd, ta det heller etterpå.
Blir nok unødvendig skremt av å lese for mye.(jeg gjorde samme feilen)
Det er pyton, men behold håpet om at du får babyen til slutt
En omvei er ennå en vei, men tar bare litt lengre tid
 
Offf, fostår din fortvilelse
Opplevde selv å få lite info første gang
Et godt råd, ikke google for mye på forhånd, ta det heller etterpå.
Blir nok unødvendig skremt av å lese for mye.(jeg gjorde samme feilen)
Det er pyton, men behold håpet om at du får babyen til slutt
En omvei er ennå en vei, men tar bare litt lengre tid
Skulle ønske jeg leste denne før jeg hadde googlet meg ihjel... hehe...
Men er ikke skremt.. jeg skal nok tåle de smertene og blodet som kommer ut... Selv om jeg gruer meg ihjel... noe så sykt også...Men jeg skal kreve å få smertestillende...leste om en som bare fikk paracet...det holder ikke for meg ass..

Tusen takk for omtanken... jeg setter så stor pris på det... Vi gir oss ikke enda... !

Fikk du tabletter ?
 
Jeg fikk konstanter B O 6 februar og 7 februar var jeg på sykehuset og fikk første tabletten og 8 skulle jeg ta de fire siste, da var jeg 9 uker + noen dager på vei.
Jeg følte at det var som en sterk mensensmerte men ikke noe mere enn det, var forbedret på mye mere smerter
Håper jeg også opplever det sånn... og håper jeg får smertestillende ! huffa meg.. gruer meg...
 
Skulle ønske jeg leste denne før jeg hadde googlet meg ihjel... hehe...
Men er ikke skremt.. jeg skal nok tåle de smertene og blodet som kommer ut... Selv om jeg gruer meg ihjel... noe så sykt også...Men jeg skal kreve å få smertestillende...leste om en som bare fikk paracet...det holder ikke for meg ass..

Tusen takk for omtanken... jeg setter så stor pris på det... Vi gir oss ikke enda... !

Fikk du tabletter ?

Jeg fikk tabletter første gang. Blir nok det denne gang åg. Paracet og noe ibux preparat. Funka ikke i lillefingen engang

Venter nå på å få komme inn på sykehuset for ma 2, å jeg går ikke derifra før jeg får noe annet smertestillende. Spiste samboerens paralginforte sist gang uten særlig virkning, så jeg skal kreve sterkere saker denne gang

Lykke til[emoji173]️
 
Jeg fikk tabletter første gang. Blir nok det denne gang åg. Paracet og noe ibux preparat. Funka ikke i lillefingen engang

Venter nå på å få komme inn på sykehuset for ma 2, å jeg går ikke derifra før jeg får noe annet smertestillende. Spiste samboerens paralginforte sist gang uten særlig virkning, så jeg skal kreve sterkere saker denne gang

Lykke til[emoji173]️
Ja det må du gjøre altså! huffa meg..har heldigvis noe forte liggende men tror bare det er en eller to igjen.. Håper vi får noe sterkt! Lykke til til deg også..dette er triste saker !!
 
Jeg fikk med noe smertestillende og fulgte det opplegget som stod på skrivet mitt ift paracet. Lå i forkant og hadde lite fysisk smerte
 
Jeg fikk beskjed om å ta vanlig Paracet og voltaren, det var det men det hjelper. Du skal kun ta max med ibux før. Alt står på lappen du får med deg hjem etter å fått den ene tabletten på sykehuset.

Jeg tok tablettene sånn i 9 tiden på morgen å rundt halv 5 var jeg å henta guttungen min på 6 i barnehagen
 
Jeg fikk beskjed om å ta vanlig Paracet og voltaren, det var det men det hjelper. Du skal kun ta max med ibux før. Alt står på lappen du får med deg hjem etter å fått den ene tabletten på sykehuset.

Jeg tok tablettene sånn i 9 tiden på morgen å rundt halv 5 var jeg å henta guttungen min på 6 i barnehagen
Fikk ikke med meg noe skriv men snakket med legen på tlf. men jeg har nok hatt en ekstrem opplevelse av de smertene som kommer,de har ikke gitt seg hos meg før nå..lå med ekstreme rier inatt... sov ikke et sekund..lå å gråt og vrei meg.. hadde aldri klart å fungert som et menneske om jeg gjorde dette på dagtid.. :/
 
Huff, fryktelig tungt og slitsomt. På toppen av den psykiske påkjenningen liksom.
stor klem
 
Var på UL idag og fikk ikke se noe annet enn en tom fostersekk...
Jeg var å tok blodprøver for å sjekke hcg rett etterpå,og skal tilbake på onsdag for en til..
Men siden jeg er 8+5 (eller skulle vært) så regner jeg ikke med det er noe håp...det skulle vært TYDELIG embryo der nå....Og jeg vet når den ble unnfanget...

Men hva skjer nå?
Jeg vil bare ha det ut.... blir det piller eller operasjon?
Hva er deres erfaring? Gjør det vondt..? Jeg har ingen smerter eller blødninger nå...ikke hatt det heller...

Vi var i novemberforum sammen og jeg fikk også dårlige nyheter på mandag..
Hvordan går det med dev nå?
Jeg har tatt cytotec idag, tror det meste er over nå.
Livet er blodig urettferdig noen ganger...
sender en klem <3
 
Vi var i novemberforum sammen og jeg fikk også dårlige nyheter på mandag..
Hvordan går det med dev nå?
Jeg har tatt cytotec idag, tror det meste er over nå.
Livet er blodig urettferdig noen ganger...
sender en klem <3
Ånei, uff :(
Hjerteskjærende, er så lei meg :( var det MA ?

Det går bra nå. Trodde jeg var ferdig med de intense smertene men våknet nå med rie tak i ryggen så tok litt mer smertestillende... for meg har disse smertene desidert vært verst med denne oppleverlsen.
Hadde du det sånn?
 
Hei. Dette er første gang jeg er inne her og skriver.

Veldig trist å høre hva dere går igjennom! Jeg fikk vite forrige uke at jeg hadde hatt MA. Skulle da vært 12+0, og de trodde det hadde skjedd i dagene før...altså en gang i uke 11. Alt føltes så fint, så jeg ble veldig overrasket.. også tenkte jeg at jeg var safe.. siden jeg hadde tippet over til uke 12.. dumme meg..

Tok medisinsk abort på sykehuset på mandag. Som dere skriver så er det ubeskrivelige smerter.. hadde vondt i 2 dager etterpå, men klarte å døyve det med ibux.. men nå er det bare vondt i hele kroppen fordi jeg er så utrolig lei meg.
 
Ånei, uff :(
Hjerteskjærende, er så lei meg :( var det MA ?

Det går bra nå. Trodde jeg var ferdig med de intense smertene men våknet nå med rie tak i ryggen så tok litt mer smertestillende... for meg har disse smertene desidert vært verst med denne oppleverlsen.
Hadde du det sånn?

Huff, jeg føler med deg... det er vondt og tomt og trist, i tillegg til smertene.
Man er på sitt mest sårbare, og jeg føler eg veldig alene om sorgen. Føler ikke engang at samboeren min egentlig opplever det sånn som meg.
Personlig så har jeg ikke hatt det så smertefullt, det er mere ekkelt og ubehagelig å kjenne at kroppen "føder ut" store klumper og mengder med blod. Har ikke tatt så mye smertestillende, kun det jeg tok sammen med pillene for å sette det hele igang.

HVordan går det med deg idag?
Jeg føler meg litt bedre idag faktisk. Dette er 3. gang jeg er gjennom det, så på en eller anne merkelig måte begynner jeg nesten å føle meg litt "herdet". Huff, høres fælt ut, men føles litt sånn..
 
Hei. Dette er første gang jeg er inne her og skriver.

Veldig trist å høre hva dere går igjennom! Jeg fikk vite forrige uke at jeg hadde hatt MA. Skulle da vært 12+0, og de trodde det hadde skjedd i dagene før...altså en gang i uke 11. Alt føltes så fint, så jeg ble veldig overrasket.. også tenkte jeg at jeg var safe.. siden jeg hadde tippet over til uke 12.. dumme meg..

Tok medisinsk abort på sykehuset på mandag. Som dere skriver så er det ubeskrivelige smerter.. hadde vondt i 2 dager etterpå, men klarte å døyve det med ibux.. men nå er det bare vondt i hele kroppen fordi jeg er så utrolig lei meg.


Jeg vet hvordan du har det! Min første spontan abort var også rundt 12 uker. Jeg fikk sjokk!!!! Hadde jo begynt å føle meg trygg og trodde liksom ikke det skulle skje med meg. Hadde jeg bare visst...
I ettertid føler jeg meg bare helt naiv som tenkte det...
Det er hjerterått og brutalt og urettferdig, man føler seg helt tom innvendlig etterpå. Men tro det eller ei, jeg vet at det blir bedre. Tiden må få gjøre jobben sin, og sakte men sikkert så føler man seg litt og litt bedre!
Klem <3
 
Hei. Dette er første gang jeg er inne her og skriver.

Veldig trist å høre hva dere går igjennom! Jeg fikk vite forrige uke at jeg hadde hatt MA. Skulle da vært 12+0, og de trodde det hadde skjedd i dagene før...altså en gang i uke 11. Alt føltes så fint, så jeg ble veldig overrasket.. også tenkte jeg at jeg var safe.. siden jeg hadde tippet over til uke 12.. dumme meg..

Tok medisinsk abort på sykehuset på mandag. Som dere skriver så er det ubeskrivelige smerter.. hadde vondt i 2 dager etterpå, men klarte å døyve det med ibux.. men nå er det bare vondt i hele kroppen fordi jeg er så utrolig lei meg.
Forferdelig :( Det er så utrolig vondt å oppleve dette....føler med deg.... Spesielt når man tror man er safe også er det plutselig ingen håp.... Utrolig knusende...

Har fått noen dager på å fordøye dette mentalt nå,og humøret går opp og ned... satt å gråt mye ista,er bedre nå... kommer i bølger... :(
 
Huff, jeg føler med deg... det er vondt og tomt og trist, i tillegg til smertene.
Man er på sitt mest sårbare, og jeg føler eg veldig alene om sorgen. Føler ikke engang at samboeren min egentlig opplever det sånn som meg.
Personlig så har jeg ikke hatt det så smertefullt, det er mere ekkelt og ubehagelig å kjenne at kroppen "føder ut" store klumper og mengder med blod. Har ikke tatt så mye smertestillende, kun det jeg tok sammen med pillene for å sette det hele igang.

HVordan går det med deg idag?
Jeg føler meg litt bedre idag faktisk. Dette er 3. gang jeg er gjennom det, så på en eller anne merkelig måte begynner jeg nesten å føle meg litt "herdet". Huff, høres fælt ut, men føles litt sånn..
Ja,utrolig ekkelt og ubehagelig å kjenne de klumpene som kommer ut... den igår (som jeg er sikker på var fostersekken osv) var like stor som en mandarin.. Helt forferelig,brekker meg nesten av å tenke på det...

Føler også at mannen ikke helt forstår.... han er på reis nå,reiste igår og har ikke hørt noe fra han siden igår.. og merker jeg er utrolig såret over det.. Men er kanskje hormonene som raser også...er så lei meg,over alt som har skjedd,og hjelper ikke på at han ikke sjekker inn med meg...men men...

Smertemessig går det mye bedre idag ,hender jeg får rietak enda men det går over etter noen minutter og tar lang tid før det kommer ny... så er glad for at det er på vei bort og over... blør som en vanlig mens nå. :) hvordan er det med deg..?
 
Så leit å høre. Jeg hadde en ma i slutten av januar i uke 9+6. Hadde store smerter ved medisinsk abort, skalv og brakk meg. Det er så meningsløst å skulle ha så vondt fysisk midt oppi en abort når man er langt nede. Godt å høre at det går litt bedre nå mtp smerter. Klemmer til deg
 
Så leit å høre. Jeg hadde en ma i slutten av januar i uke 9+6. Hadde store smerter ved medisinsk abort, skalv og brakk meg. Det er så meningsløst å skulle ha så vondt fysisk midt oppi en abort når man er langt nede. Godt å høre at det går litt bedre nå mtp smerter. Klemmer til deg
Ja, ikke sant..? Som om det ikke er vondt nok i seg selv å miste det man hadde i magen,også må man i tillegg ha smerter som er så vonde at man bare ønsker å dø....Hjerteskjærende er ikke et godt nok ord.... jeg håper du har det bedre nå :)
 
Back
Topp