Bø i sommerland

Ikke i bruk

Forumet er livet
Noen som har vært der i sommer?

Jeg husker ikke helt hvordan det er der.. er det dusjer og garderober der så man får dusjet føe man drar hjem?

Noe spesielt jeg bør huske å ta med?
 
Noen som har vært der i sommer?

Jeg husker ikke helt hvordan det er der.. er det dusjer og garderober der så man får dusjet føe man drar hjem?

Noe spesielt jeg bør huske å ta med?
Vi var der i sommer.
Jada, er garderober og dusjer der [emoji4]
Er også små bokser til oppbevaring av mobil og lommebok. Nøkler leies i kioskene rundt om.

Vi hadde med mat, i kjøleboks som stod i bilen og så hentet vi den når vi skulle ha.
 
Ikke svar på spørsmålet, men jeg har også alltid kalt det Bø i sommarland, men på reklamen heter det Bø sommarland. Har de byttet navn eller?:p
 
Ha med mat, maten er dårlig! Noe av det verste jeg har smakt [emoji85]
Jeg ville ikke ha dusjet der, svært skittent, oppbevaringsboksene er tilgjengelig men de mangler nøkler så vær tidlig ute for å få tak i en nøkkel til det. Vi trivdes ikke der, men nå er det prøvd i det minste :)
 
Ikke svar på spørsmålet, men jeg har også alltid kalt det Bø i sommarland, men på reklamen heter det Bø sommarland. Har de byttet navn eller?:p
Stedet heter jo Bø, det finnes ikke noe stedsnavn i Norge som heter sommarland [emoji6]
Så det rette er vel som det står på reklamen [emoji4]
 
Ikke svar på spørsmålet, men jeg har også alltid kalt det Bø i sommarland, men på reklamen heter det Bø sommarland. Har de byttet navn eller?:p

Stedet heter jo Bø, det finnes ikke noe stedsnavn i Norge som heter sommarland [emoji6]
Så det rette er vel som det står på reklamen [emoji4]

Jeg har alltid kalt det sommarland i Bø. Fordi det er et sommarland - i Bø (stedsnavn). Blir rart for meg å si Bø sommarland i den rekkefølgen. Kanskje du blander de to? Du har riktig rekkefølge, men mange sier som meg med et «i».
 
Stedet heter jo Bø, det finnes ikke noe stedsnavn i Norge som heter sommarland
emoji6.png

Så det rette er vel som det står på reklamen
emoji4.png
Jeg har alltid kalt det sommarland i Bø. Fordi det er et sommarland - i Bø (stedsnavn). Blir rart for meg å si Bø sommarland i den rekkefølgen. Kanskje du blander de to? Du har riktig rekkefølge, men mange sier som meg med et «i».
Ja, Bø sommarland blir jo rett:) Sikkert en blanding av det og Bø i Telemark. Jeg aner ikke hvor jeg har det fra så det var derfor jeg lurte, siden overskriften var Bø i sommarland :p
 
Det heter Bø i Telemark. Og Bø sommerland

Har vært der mange ganger, kjempegøy
 
Back
Topp