Bæring

Jeg har et elastisk sjal. Veldig fornøyd med det, og lillebror trives i det. Vurderer å kjøpe ergobaby eller noe etterhvert [emoji4]
 
Har ergobaby adapt, men har brukt det lite da baby ikke får sett noe i det siden han er inn mot brystet mitt. Han er en nysgjerrig liten kar og vil helst sitte utover eller kikke over skuldra så han får sett noe :p

Haha, sånn er min også [emoji23] Skal derfor få låne en ErgoBaby i første omgang [emoji6]
 
Haha, sånn er min også [emoji23] Skal derfor få låne en ErgoBaby i første omgang [emoji6]

Lurt, angrer litt på at jeg kjøpte, ser ikke for meg at det blir brukt så veldig mye fremover heller :p
 
Vi har Ergobaby 360 og bærer litt med noen dagers mellomrom. Som oftest om jeg skal lage mat som tar tid/bake eller få gjort litt husarbeid. Vi er veldig fornøyd med den begge to, men kan fort bli varmt mellom oss. Sånn er det kansje uansett hva man bærer med siden man er så tett?

Har også forsøkt oss en runde ute forrige uke da jeg bestemte meg for å ta med hunden på tur hvor det ikke er mulig å ha med vogn. Var redd han skulle fryse, men ble heller motsatt..Han føltes så varm at vi snudde før vi hadde tenkt hehe. Må vel noen runder til for å finne ut hvor mye klær som er passelig:)
 
Har moby wrap som brukes en del, har og ergo baby original etter storebror, men den har eg ikke brukt på lillesøster enda :)
 
Har Caboo close og ergobaby 360. Ikke begynt å bruke ergoen, for jeg har ikke somla meg til å kjøpe spedbarnsinnlegg. Men han er straks stor nok [emoji5]
 
Prøvde å bære utfor huset idag for første gang,vi hadde noen småærend på kjøpesenteret, så prøvde det ;) Gikk bra ei stund,men så ble han lei :) Bærte i sjal.
 
Bæresjal (mobywrap) og ergobaby 360. Bærer praktisk talt daglig i sjalet. Kjøpte ergoen fordi det tar litt lang tid å knyte på seg sjalet (altså langt tid er relativt: når en eller to av tvillingene griner tar "alt" lang tid). Men de hater ergoen foreløbig, og jeg synes heller ikke de sitter bra i den, selv ned spedbarnsinnlegg....
 
Back
Topp