Bæretråd

Har lyst til å prøve noe annet enn manducaen til å begynne med ihvertfall. Har kikket litt på de bæretubene? Kenguru etellerannet :p

De er egentlig ikke bæretøy, du kan ikke gå rundt med babyen i en slik, er ment mer som et hjelpemiddel for å enkelt gi kroppskontakt i starten (spesielt ved prematurfødsel) uten å måtte holde barnet hele tiden.
 
Har bestilt en close caboo lite og satser på at jeg blir superfornøyd:D hadde en klisterbaby sist og husker ennå følelsen av at armene holdt på å falle av etter all byssing og bæring;)
 
Noen som har erfaring med k'tan?
Hvordan er denne sammenlignet med caboo close?
 
Jeg kom over en ny bæresele fra cybex, cybex yemaya. En hybrid mellom bæresele og bæresjal.

Vi har frem til nå vært innstilt på å kjøpe ergobaby adapt, men syns denne fra cybex virket veldig interessant.
Noen som har noen tanker rundt denne?
 
I dag kom ergobaby 360 bæreselen i posten, gleder meg til å teste den ut! Håper lillesnupp liker den, så blir det kanskje litt fjellturer på meg utover høsten. Har kjøpt spedbarnsinnlegg og regn/vindtrekk til den.
 
Jeg kom over en ny bæresele fra cybex, cybex yemaya. En hybrid mellom bæresele og bæresjal.

Vi har frem til nå vært innstilt på å kjøpe ergobaby adapt, men syns denne fra cybex virket veldig interessant.
Noen som har noen tanker rundt denne?

Adapt vil vare lenger, og ser mer behagelig ut synes jeg :)
 
Brukte moby wrap på nr 2 og kommer til å bruke det denne gangen å [emoji4]

Ble brukt kjempe masse sist, jeg gidder ikke det styret med å legge de i vogna/vugga å at de sover kanskje fem min alene så er det på'n igjen.
Lillemor har vært mange timer i sjalet, var mange ganger eneste som roet henne å jeg fikk hjulpet storebroren eller gjort andre ting [emoji4]
 
Back
Topp