Bæresjal

Junijuli

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Stjerneskuddene 2024
da har jeg bestemt meg for å hive meg ut i verden av bæresjal - på ordentlig. Sist brukte jeg et elastisk bæresjal, og elsket det. Nå ønsker jeg et vevd, for jeg ha lest det holder lengre.
Noen her inne som har erfaring med bæring? Meldt meg inn i bæregrupper på Facebook, men skulle gjerne hatt litt tips om merker osv.
Sett på yaro, og syntes det virker greit? Aner egentlig ikke, er så mye å kunne!
Noen her som kan noe om dette? Utrolig mye å sette seg inn i! Andre som skal bli bæremamma?
 
Anbefaler å finne et bæretreff så du kan prøve litt forskjellig og finne noe som passer for deg [emoji4] vanlige er vel å begynne med 100% bomull. Jeg har to sjal fra yaro og er fornøyd med de [emoji4]
 
Anbefaler å finne et bæretreff så du kan prøve litt forskjellig og finne noe som passer for deg [emoji4] vanlige er vel å begynne med 100% bomull. Jeg har to sjal fra yaro og er fornøyd med de [emoji4]
Kan man prøve på børetreff? Hvordan fungerer det? Kan ingenting om dette :oops:
 
Er du medlem i norsk bæregruppe på face? Tror det er mange som legger ut der [emoji4]
 
Bæretreff: på norsk bæregruppe kan du kikke i filene, der er det oversikt over lokale bæregrupper i hele landet. Meld deg inn i din lokale, så får du opp når neste treff er.

Merker: yaro er et godt, rimelig merke. Det eneste er at de er litt brede, så mange syns det blir litt mye sjal for nyfødt. Hvis du er i oslo eller i nærheten kan du dra innom Bæreglede, en butikk i sentrum. Der har de litt ulike merker og flinke ansatte som kan veilede :) oscha har mange fine, i en middels prisklasse.
 
Bæretreff: på norsk bæregruppe kan du kikke i filene, der er det oversikt over lokale bæregrupper i hele landet. Meld deg inn i din lokale, så får du opp når neste treff er.

Merker: yaro er et godt, rimelig merke. Det eneste er at de er litt brede, så mange syns det blir litt mye sjal for nyfødt. Hvis du er i oslo eller i nærheten kan du dra innom Bæreglede, en butikk i sentrum. Der har de litt ulike merker og flinke ansatte som kan veilede :) oscha har mange fine, i en middels prisklasse.
Tusen takk! Dette var veldig hjelpsomt! :happy:
 
Back
Topp