Bæresjal til magen :)

Morsomt :) får se om jeg finner det elastiske sjalet og prøve ut ^^
 
Nei :/ Kommer bare opp beskjed i ruta om at videoen er utilgjengelig... Men hva heter knytingen? :) Så kan jeg søke opp på youtube selv? :angel8
Kjekk måte å bryte inn sjalet litt mer før bebis kommer også, hehe :D
Tralala, ikke min skyld atd et ikke funket - hjelper å få Flashplayeren opp å gå :knegg: Begynte å bli passe irritert da ingenting ville funke brått, og så kom det opp beskjed på en video på Facebook... :rolleyes:
Kjenner jeg skal prøve meg på belly wrap i morgen, ja :D
 
Gikk meg en tur i dag med magen knytt opp, plutselig litt lettere og mindre nedpress :) noen heftige kynnere (rier?) på vei hjem da [emoji85][emoji4]
 
Gikk meg en tur i dag med magen knytt opp, plutselig litt lettere og mindre nedpress :) noen heftige kynnere (rier?) på vei hjem da [emoji85][emoji4]
Spent på å prøve her :) Skal ut en tur med barna snart, håper sjalet hjelper litt på :p
Hvordan har det gått med riene/kynnerne i natt? :D
 
Spent på å prøve her :) Skal ut en tur med barna snart, håper sjalet hjelper litt på [emoji14]
Hvordan har det gått med riene/kynnerne i natt? :D
Håper det kan gi litt støtte ja ;) og iallefall litt god holdning [emoji4] kos deg på tur!
Kom noen flere da eg tok en dusj i gårkveld, men gav seg da eg parkerte på sofaen [emoji14] kanskje like greit, det var litt vondt....greit å få en liten smakebit på det som venter.
 
Håper det kan gi litt støtte ja ;) og iallefall litt god holdning [emoji4] kos deg på tur!
Kom noen flere da eg tok en dusj i gårkveld, men gav seg da eg parkerte på sofaen [emoji14] kanskje like greit, det var litt vondt....greit å få en liten smakebit på det som venter.
Barna ville (heldigvis :p ) ikke være så lenge ute gitt x) Jeg tror sjalet vil hjelpe mer i situasjoner hvor jeg må bøye/reise meg - så å gjøre husarbeid kan nok bli enklere med sjalet :) Føler ikke at det hjalp veldig bare mens jeg gikk rundt :p Men..! Alt som kan gjøre husarbeid litt mer overkommelig tar jeg i mot med takk :D

Kan jeg spørre hvilken størrelse du har på sjalet ditt? :) Og er det elastisk eller vevd? Jeg har en 6-er, som med mindre mage vil være langt nok til å knyte FWCC i hvertfall, men det var ikke langt nok for meg til å knyte bak som på videoen din :knegg:

https://www.youtube.com/watch?v=hzZM5sg59qM Har prøvd emg på denne nå, med knyting foran, og den virker behagelig :)

Kjempefint at du tipset om dette altså, perfekt måte å øve seg på knyting før babyen kommer! :D Jeg er jo fullstendig grønn på sjal :rolleyes:


Hehe, ja, det kan være både positivt og negativt å få en smakebit ;-) Og lett som det er å si, men det stemmer det man hele tiden får høre: prøv å slappe av og å puste godt, det er den beste smertelindringen :Heartred
 
Det der må sjekkes ut... for det kjennes ut som magen skal deise i bakken. Må avlaste den med å "holde den oppe" til tider... slitsomt..
 
Barna ville (heldigvis [emoji14] ) ikke være så lenge ute gitt x) Jeg tror sjalet vil hjelpe mer i situasjoner hvor jeg må bøye/reise meg - så å gjøre husarbeid kan nok bli enklere med sjalet :) Føler ikke at det hjalp veldig bare mens jeg gikk rundt [emoji14] Men..! Alt som kan gjøre husarbeid litt mer overkommelig tar jeg i mot med takk :D

Kan jeg spørre hvilken størrelse du har på sjalet ditt? :) Og er det elastisk eller vevd? Jeg har en 6-er, som med mindre mage vil være langt nok til å knyte FWCC i hvertfall, men det var ikke langt nok for meg til å knyte bak som på videoen din :knegg:

https://www.youtube.com/watch?v=hzZM5sg59qM Har prøvd emg på denne nå, med knyting foran, og den virker behagelig :)

Kjempefint at du tipset om dette altså, perfekt måte å øve seg på knyting før babyen kommer! :D Jeg er jo fullstendig grønn på sjal :rolleyes:


Hehe, ja, det kan være både positivt og negativt å få en smakebit ;-) Og lett som det er å si, men det stemmer det man hele tiden får høre: prøv å slappe av og å puste godt, det er den beste smertelindringen [emoji813]red
Usikker på størrelse, moby wrap (elastisk), akkurat langt nok til å knyte som på videoen. Antar det er ca 6-er størrelse? Men er relativt liten og har samme fasong sett bakfra som før eg ble gravid, så om du er høyere eller større enn meg kan det jo være nok til at det blir litt lite?
 
Usikker på størrelse, moby wrap (elastisk), akkurat langt nok til å knyte som på videoen. Antar det er ca 6-er størrelse? Men er relativt liten og har samme fasong sett bakfra som før eg ble gravid, så om du er høyere eller større enn meg kan det jo være nok til at det blir litt lite?
Jeg trenger mye trening i å få strammet ordentlig også, pluss at jeg uten tvil er blitt bredere over hoftene også, men tror uansett en 6-er ville blitt akkurat for kort til den knytingen, hehe :p
Men men, jeg får fortsette å prøve og å øve :D
 
Jeg trenger mye trening i å få strammet ordentlig også, pluss at jeg uten tvil er blitt bredere over hoftene også, men tror uansett en 6-er ville blitt akkurat for kort til den knytingen, hehe [emoji14]
Men men, jeg får fortsette å prøve og å øve :D
Kanskje enklere å stramme elastisk? Greit å få litt trening i å knyte, du kan jo søke opp pregnancy belly wrapping eller noe slikt, så får du sikkert opp alternativer [emoji6]
 
Kanskje enklere å stramme elastisk? Greit å få litt trening i å knyte, du kan jo søke opp pregnancy belly wrapping eller noe slikt, så får du sikkert opp alternativer [emoji6]
Kan tenkes :)
Ja, prøvde meg på litt forskjellig i sta, men enten har de større størrelse på sjalene sine i forhold til meg, eller så er jeg mye større enn jeg føler meg :knegg: Jeg fortsetter prøvingen i morgen ;)
 
Back
Topp