Bæresjal/mei tai osv..

x1x~JuLiAnE~

Elsker forumet
Hva anbefaler dere?
Jeg vil ha et som er lett å lære seg å feste og som er behagelig for både meg og bebis[:)]

Ingen som har noe å anbefale?

Syns bæreslynga ser best ut.. [:)]

Jeg har et elastisk sjal(moby).. Liker det veldig godt, det er mykt og behagelig. Det er heller ikke så alt for vanskelig å få til. Anbefaler det absolutt.

Om du vil ha mer informasjon og veiledning, gå til: www.tettinntil.no

ORIGINAL: Delirium

Jeg har et elastisk sjal(moby).. Liker det veldig godt, det er mykt og behagelig. Det er heller ikke så alt for vanskelig å få til. Anbefaler det absolutt.

Om du vil ha mer informasjon og veiledning, gå til: www.tettinntil.no

Takk[:D]

Jeg har en formsydd meitai du kan få kjøpe[;)]
Da slipper du noe som helst knyting.
Jeg har så mye og den blir bare liggende i skuffen å støve ned.

Ehh, det er vel pr def ikke en meitai dersom den er formsydd da...

Jeg skal ha et elastisk sjal til babyens første levetid, absolutt.

Vingler litt mellom mobywrap, som jo  er billigere, og i mange flere farger (min mann tenkte litt gjenbruk i forhold til søsken, samt nøytralt, så han ønsket oss svart) eller mam eco, i en blanding av bomull og hamp, som gjør det stødig og svalt, hvilket kanskje er en fordel med sommer-termin.

I tillegg ønsker jeg meg etterhvert en meitai. Da tror jeg at behovet er dekket (om derimot ønskelista stopper og shoppetrangen begrenser seg er en annen ting, det er mange fine sjal og sånn...)

Vi har så mye utstyr etter det to andre, at det blir lite å kjøpe denne gangen. Derfor tenkte jeg jeg skulle investere i elastisk bæresjal og etterhvet meitai. Prøvde det sjalet i butikken en gang, og lekte det veldig godt!

ORIGINAL: *Stella*

Ehh, det er vel pr def ikke en meitai dersom den er formsydd da...

Jeg skal ha et elastisk sjal til babyens første levetid, absolutt.

Vingler litt mellom mobywrap, som jo  er billigere, og i mange flere farger (min mann tenkte litt gjenbruk i forhold til søsken, samt nøytralt, så han ønsket oss svart) eller mam eco, i en blanding av bomull og hamp, som gjør det stødig og svalt, hvilket kanskje er en fordel med sommer-termin.

I tillegg ønsker jeg meg etterhvert en meitai. Da tror jeg at behovet er dekket (om derimot ønskelista stopper og shoppetrangen begrenser seg er en annen ting, det er mange fine sjal og sånn...)

Angelpack er en formsydd meitai bare så det er sagt.
Det finnes da mange varianter. Jeg har alt av div meitaier med forskjellige stroppelengder, elastisk bæresjel, vevd bæresjal og lommeslynger.

Sitat fra siden du linket til

"Angelpack LX formsydde bæresele tilbyr den samme komforten som en meitai, men med enkelheten og sikkerheten av spenner i stedet for knuter"

Angelpack er en formsydd bæresele. Som tilbyr samme komfort som en meitai. En meitai knytes på, en formysdd bæresele festes med spenner.

Formaliteter, I know, og  flisespikkeri, men når du kommer med linken og ber meg lese, så leser jeg [;)]

ORIGINAL: The Missis

Jeg må nok si meg enig med Monka Ponka at en formsydd Meitai ER en Meitai og ikke bære sele...

Selv når de som selger den definerer den som en formsydd bæresele, legger den under kategorien formsyd bæresele og skriver at det er en formsydd bæresele?

Og skriver så fint:

"En meitai bæresele består av et firkantet bærestykke og 4 seler som knyttes rundt livet og skuldrene til den voksne" og videre:
"Formsydde Bæreseler

[font=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Inspirert av mei tai design, oppdatert med spenner og klips. Når den først er justert til bærers størrelse, er denne typen bæresele svært rask og lett å bruke."

Men det var jo slett ikke dette diskusjonen skulle handle om vel?

Mai Tai er definitiv enkles å bruke, bæresjal har høy læringskurve fra starten av med å knyte, men vil man, så er det slettes ikke vanskelig.
Og med bæresjal så er det mange flere variasjoner å bære i.
Noen sjal koster, men hva med å kjøpe brukt? På tettinntil?
Di har dilla der, og ikke brukt sjalene noe mye. Du kan gjøre ett kupp! (i did :)

hihi, helt i orden[;)]

Back
Topp