x1x~JuLiAnE~
Elsker forumet
Hva anbefaler dere?
Jeg vil ha et som er lett å lære seg å feste og som er behagelig for både meg og bebis[:)]
Jeg vil ha et som er lett å lære seg å feste og som er behagelig for både meg og bebis[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Delirium
Jeg har et elastisk sjal(moby).. Liker det veldig godt, det er mykt og behagelig. Det er heller ikke så alt for vanskelig å få til. Anbefaler det absolutt.
Om du vil ha mer informasjon og veiledning, gå til: www.tettinntil.no
ORIGINAL: *Stella*
Ehh, det er vel pr def ikke en meitai dersom den er formsydd da...
Jeg skal ha et elastisk sjal til babyens første levetid, absolutt.
Vingler litt mellom mobywrap, som jo er billigere, og i mange flere farger (min mann tenkte litt gjenbruk i forhold til søsken, samt nøytralt, så han ønsket oss svart) eller mam eco, i en blanding av bomull og hamp, som gjør det stødig og svalt, hvilket kanskje er en fordel med sommer-termin.
I tillegg ønsker jeg meg etterhvert en meitai. Da tror jeg at behovet er dekket (om derimot ønskelista stopper og shoppetrangen begrenser seg er en annen ting, det er mange fine sjal og sånn...)
ORIGINAL: The Missis
Jeg må nok si meg enig med Monka Ponka at en formsydd Meitai ER en Meitai og ikke bære sele...