Bæresele?

S

SmulteTrulte

Guest
Tenker å skaffe meg bæresele.
Meen er jo et hav av forskjellige. Har skjønt at ergobaby er det beste, men hvilken type skal man velge??
Vil høre erfaringer :)
 
Den nye, var det adapt den het? Høres best ut hvis man vil bruke den fra begynnelsen. Det spedbarnsinnlegget er noe makkverk. :)
Jeg hadde Options. Veldig fornøyd, men brukte den ikke i begynnelsen pga innlegget.
 
Jeg tenker ta i bruk den jeg har brukt på de andre to, da jeg er veldig fornøyd med den ... Baby Bjørn.... Er nok gått ut på dato, men prøver likevel :D
 
Jeg har kjøpt Caboo close for å ha i begynnelsen, synes den er så myk og god. Også har vi ergobaby omni 360 for å bruke etterpå:)
 
Ergobaby omni er nyeste og den kan du bære alle veier med :) Hadde adapt men solgte den og kjøpte omni :)
Anbefaler sjal i starten :)
 
Noen som har erfaring med sjal? Jeg er nysgjerrig men må ærlig innrømme at jeg ikke synes det ser særlig trygt ut.
 
Har kjøpt Ergobaby Adapt selv.
 
Adapt :) Synd den ikke kan brukes ennå!

Og har baby k’tan sjal, må få prøvd på det ordentlig snart!
 
Noen som har erfaring med sjal? Jeg er nysgjerrig men må ærlig innrømme at jeg ikke synes det ser særlig trygt ut.
Jeg har erfaring fra sjal, mei-tai og bæresele (babybjørn av typen med ekstra ryggstøtte for den voksne). Elastisk sjal virker å være best for de yngste, men etterhvert som de blir tyngre må man knyte så stramt at det antagelig ikke er behagelig for ungen lenger. Min eldste elsket babybjørn fordi han helst så utover, men av redsel for ryggplager fikk han ikke lov til mer enn 15 min per dag før han var stor nok til å sitte lenger selv. Mei-tai har jeg vel brukt helt opp til 6-åring på det mest ekstreme:)
 
Back
Topp