Bæresele på fly

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Skal ut å fly med lille for første gang i dag, og tenker å bruke bæresele på flyplassen. Hvis han sover oppi der, får han lov til å henge der gjennom sikkerhetskontrollen, eller må jeg ta han av meg? Og hvis han sover når flyet tar av, kan han få sitte oppi der, eller må han sitte i fanget mitt med belte på? Noen som vet?
 
Hvis dere ikke piper får han sitte i gjennom kontrollen[emoji106]
 
Skal ut å fly med lille for første gang i dag, og tenker å bruke bæresele på flyplassen. Hvis han sover oppi der, får han lov til å henge der gjennom sikkerhetskontrollen, eller må jeg ta han av meg? Og hvis han sover når flyet tar av, kan han få sitte oppi der, eller må han sitte i fanget mitt med belte på? Noen som vet?
Har alltid hatt henne i selen igjennom kontrollen, har aldri gitt utslag :happy:
 
Kan variere, har fått ha han i sele/sjal på Flesland men i Düsseldorf måtte jeg ta han ut.

De må sitte med sele på ved takeoff/landing så du må ta han ut selv om han sover.
 
Hvis dere ikke piper får han sitte i gjennom kontrollen[emoji106]

Har alltid hatt henne i selen igjennom kontrollen, har aldri gitt utslag :happy:

Kan variere, har fått ha han i sele/sjal på Flesland men i Düsseldorf måtte jeg ta han ut.

De må sitte med sele på ved takeoff/landing så du må ta han ut selv om han sover.

Takk for svar [emoji4] Satser på at han får henge i den gjennom sikkerhetskontrollen i hvert fall da [emoji4]
 
Har bestandig hatt den på gjennom sikkerhetskontrollen, men ungen må ut og på fanget under letting og landing.
 
Har aldri trengt å ta min ut i sikkerhetskontrollen (vi har flydd mye), men noen opplever det da :) Bæreselen kan ikke brukes når setebeltelyset er på da :)
 
Jeg har alltid måttet ta av både sele og baby, å så har en av sikkerhets ansatte holdt henne mens jeg har tatt den på igjen når vi reiste alene.
 
Fløy nå i dag med baby på ryggen i mei tai sele/sjal.
De kjente kun på skulderstroppene og mellom meg og baby i dag også :)
 
Trengte ikke å ta han ut [emoji4] men måtte sitte i belte under take-off og landing ja [emoji106] gikk heldigvis veldig fint
 
Skal ut å fly med lille for første gang i dag, og tenker å bruke bæresele på flyplassen. Hvis han sover oppi der, får han lov til å henge der gjennom sikkerhetskontrollen, eller må jeg ta han av meg? Og hvis han sover når flyet tar av, kan han få sitte oppi der, eller må han sitte i fanget mitt med belte på? Noen som vet?
Du får bære han igjennom sikkerhetskontrollen. Men inne i flyet må du ta han ut. Sjekk ut norsk bæregruppe på facebook.
 
Når det gjelder sikkerhetskontrollen skal man vel egentlig ta han av, men min erfaring er at de aller fleste er greie og lar deg gå igjennom!
På flyet må han sitte med eget belte på fanget dittunder takeoff og landing. Dette er for barnets sikkerhet :)
Kos deg på flytur!
 
Back
Topp