Avstemming! navn på hemmelig gruppe!

Hva vil DU at vårt hemmelige forum skal hete?

• Junibarna 2015

Votes: 24 52,2%
  • Juniskattene 2015

Votes: 4 8,7%
  • Junigull 2015

Votes: 2 4,3%
  • Junisommerfuglene 2015

Votes: 1 2,2%
  • Junihemmelighetene

Votes: 1 2,2%
  • Junibaby 2015

Votes: 10 21,7%
  • Solstrålene 2015

Votes: 2 4,3%
  • Sommerbarn 2015

Votes: 6 13,0%
  • Junilykke

Votes: 7 15,2%

• Antall som har svart
    46
  • Avstemningen er avsluttet .

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Avsluttet!
Her er alle forslagene som har kommet inn de siste dagene.
Avstemmingen er oppe i 7 dager. Dette fordi det er stadig noen mye junimammaer som dukker opp. Å de fortjener en sjanse til å være med å bestemme. :D

Det har kommet inn forslag om å sette 2015 bak alle navn uansett. Så da gjør vi det.

Jeg har valgt å la dere kunne stemme på flere alternativer i tilfelle dere har flere favoritter.
Hvis vi ender opp med 2 eller flere med like mange stemmer blir det ny avstemming blant disse.
Men da bare med muligheten til å stemme på ett alternativ.

Happy voting girls!

TIL DERE SOM TASTER FRA APPEN!
Hvis dere har f.eks chrome, safari eller andre nettlesere på telefon eller nettbrett så kan dere
logge inn på BV den veien. Det går ikke å stemme fra appen.

Last edited:
tenkte det samme selv. :p
Så da endrer jeg det. hvis den som har kommet med forslaget er uenig får de si i fra ;)
men jeg får dessverre ikke endre avstemminging når den er satt opp :D

Juni 14 kommer vel kanskje til å være aktiv på forumet og :)

Juni 14 kommer vel kanskje til å være aktiv på forumet og :)

Var den til meg? Men de er jo ikke på vårt forum, vår hemmelige gruppe er jo uansett bare for oss, og jeg regner ikke med at noen her er i tvil om hvilket år de har termin:p

Var den til meg? Men de er jo ikke på vårt forum, vår hemmelige gruppe er jo uansett bare for oss, og jeg regner ikke med at noen her er i tvil om hvilket år de har termin:p
De som er medlem av skjultforum vil få en banner under profilbildet sitt med navnet på den skjulte gruppa..
Det er vel fordi mann liker å vise hvilket "årskull" man tilhører.. det er jo flere som har fått barn på dette forumet i juni.. de siste årene :P

De som er medlem av skjultforum vil få en banner under profilbildet sitt med navnet på den skjulte gruppa..
Det er vel fordi mann liker å vise hvilket "årskull" man tilhører.. det er jo flere som har fått barn på dette forumet i juni.. de siste årene :p

Åhja, Det har vi ikke på det andre skjulte forumet jeg er på, for da var det sånn at alle måtte ha det, og da valgte vi å droppe det. Vet du om alle får det automatisk nå eller om det er noe man kan velge?

Åhja, Det har vi ikke på det andre skjulte forumet jeg er på, for da var det sånn at alle måtte ha det, og da valgte vi å droppe det. Vet du om alle får det automatisk nå eller om det er noe man kan velge?
Det er jeg egentlig litt usikker på. Men det kan vi finne ut av.

Har snakket med en Moderator. Hun sa at banneren er generell for alle. MEN hun trodde at Administrator Tamara kunne fjerne den for deg hvis det var ønskelig.

Jeg har stemt!
Ser ut som det er ganske tydelig hva flertallet ønsker :)

Back
Topp