Avsløringer

Kommende2barnsmamma

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Noen som har noen morsomme, fine eller annerledes måter man har tenkt til å avsløre graviditeten på feks facebook? [emoji2]
 
Tror nok ikke det blir noen facebook-avsløring her, men har lyst til å kle på gutten vår en "jeg skal bli storebror" - T-skjorte for å annonsere det til mine foreldre og søsken. Ikke superoriginalt kanskje, men har så lyst til å se hvor lang tid det tar før de skjønner tegninga :p
 
Eg har bestilt t-skjorter te oss som me ska ha på bilde og legge ut når tida er inne.
 
Det er utrolig mye fint og morsomt på Etsy :D Men skulle gjerne hatt alternativ til å velge norsk tekst.
 
Vi skulle egentlig fortelle det på 17 mai! Men mistet noen uker før! Så nå lurer vi på om vi skal lage en film. At vi skal vise en video fra «sommerferien» og så kommer det plutselig opp en ultralydvideo❤️ eller om vi skal kjøpe en eske og putte oppi body/smokk + tekst. vi er veldig usikker!
 
Tenkte å kjøpe rosa og blå ballonger, fylle de med helium og pakke ned i en eske sammen med ul bilde til besteforeldre [emoji4] Så når de åpner esken, flyr ballongene ut [emoji7]
 
Hadde et vennepar som tok "bolle i ovnen" litt annerledes... De putta en plastikkbolle i vedovnen...[emoji16]
 
Sist. Da inviterte vi slekta på middag. Alle fikk "bordkort" i form av et hjerte med silkebånd, hvor det sto hver enkelt sin tittel.
 
Hvor får man kjøpt disse brettene med bokstaver her i norge?
 
Back
Topp