Avocado's voksende spire

Gratulerer med 11 uker, hjertelyd og bedre form.
Herlig å være i dagboka di.
 
Hurra for ny uke og bedre form! :) Bare 1 uke igjen til første store milepæl :):)
 
Grattis med ny uke!! Og alkofritt- skål for bedre form [emoji1319][emoji1319][emoji1319]
 
JIPPI, gratulerer så mye!!!
Tenk at du nå kun er 1 uke ifra den store milepælen :woot: :Heartpink
Når er det du skal ha neste ul?
Og så godt å lese at formen kommer seg, at du ihvertfall får i deg næring :)

Føles helt sykt at neste uke er det 12! :eek: Meg liksom!? Etter alle disse årene :woot:
Men skal ikke stoppe der, nå går ferden forhåpentligvis helt til februar ✌ Og såå digg å ga deg med meg ❤️❤️
Neste UL er 12+4, så bare 11 små dager til. Gleder meg og gruer meg, du vet jo alt om den ambivalente følelsen ;)
 
Gratulerer med 11 uker, hjertelyd og bedre form.
Herlig å være i dagboka di.
Hurra for ny uke og bedre form! :) Bare 1 uke igjen til første store milepæl :):)
Gratulerer med ny uke! [emoji173]
Bare få dager igjen til 12 uker nå! [emoji1]
Grattis med ny uke!! Og alkofritt- skål for bedre form [emoji1319][emoji1319][emoji1319]

Takk fine snuppiser ❤️
 
Jeg uttalte meg for raskt... :bored:
I dag har formen gått rett vest igjen :sour: Kastet opp alt jeg har spist, og føler meg generelt crap...
Jaggu godt det er væskebehandling i morgen :shy:
 
Jeg uttalte meg for raskt... :bored:
I dag har formen gått rett vest igjen :sour: Kastet opp alt jeg har spist, og føler meg generelt crap...
Jaggu godt det er væskebehandling i morgen :shy:

Kjedelig at du er dårlig igjen! Håper det går over snart! [emoji20]
 
Jeg uttalte meg for raskt... :bored:
I dag har formen gått rett vest igjen :sour: Kastet opp alt jeg har spist, og føler meg generelt crap...
Jaggu godt det er væskebehandling i morgen :shy:
Så kjedelig snupp[emoji173][emoji173][emoji8] Bra du får litt påfyll i mårra
 
Jeg uttalte meg for raskt... :bored:
I dag har formen gått rett vest igjen :sour: Kastet opp alt jeg har spist, og føler meg generelt crap...
Jaggu godt det er væskebehandling i morgen :shy:

Kjedelig! God bedring ❤️
 
Æsj, dumt det da. Men fremdeles godt det er bedring.
Ta vare på deg selv og spira.
 
Kjedelig at du er dårlig igjen! Håper det går over snart! [emoji20]
Så kjedelig snupp[emoji173][emoji173][emoji8] Bra du får litt påfyll i mårra
Kjedelig! God bedring ❤️
Æsj, dumt det da. Men fremdeles godt det er bedring.
Ta vare på deg selv og spira.

Var så bra i går, og fikk panikk av det selvsagt :p
Ønsket meg kvalmen tilbake og har visst fått viljen min :hilarious:

#crazypregnantlady

Takk for omtanken fininger ❤️
 
Var så bra i går, og fikk panikk av det selvsagt :p
Ønsket meg kvalmen tilbake og har visst fått viljen min :hilarious:

#crazypregnantlady

Takk for omtanken fininger ❤️
Haha. Jeg tror vi kan konkludere med at du har en ganske normal gravid-hjerne ihvertfall.
Ser jo på forumet at man klager over kvalme og dagen etter klager man over at kvalmen er borte og man heller vil ha den for da "vet" man jo at alt er bra..
 
Var så bra i går, og fikk panikk av det selvsagt :p
Ønsket meg kvalmen tilbake og har visst fått viljen min :hilarious:

#crazypregnantlady

Takk for omtanken fininger [emoji173]️

Haha, sånn har jeg det annenhver dag for tia [emoji23] kvalm en dag, fin den andre, kvalm igjen for å så være i fin form [emoji28]

Blir smågal av det, men forhåpentligvis går det over snart, for oss alle [emoji85][emoji173]️
 
Haha. Jeg tror vi kan konkludere med at du har en ganske normal gravid-hjerne ihvertfall.
Ser jo på forumet at man klager over kvalme og dagen etter klager man over at kvalmen er borte og man heller vil ha den for da "vet" man jo at alt er bra..
Haha, sånn har jeg det annenhver dag for tia [emoji23] kvalm en dag, fin den andre, kvalm igjen for å så være i fin form [emoji28]

Blir smågal av det, men forhåpentligvis går det over snart, for oss alle [emoji85][emoji173]️

Er nettopp sånn det er, blir ikke fornøyd uansett hva som skjer :p
Enten kvalm eller bekymret :p
 
Så deilig at du er kommet helt til 11 uker! Håper det hjelper godt med "vanning" i morgen:)
 
Føles helt sykt at neste uke er det 12! :eek: Meg liksom!? Etter alle disse årene :woot:
Men skal ikke stoppe der, nå går ferden forhåpentligvis helt til februar [emoji111] Og såå digg å ga deg med meg [emoji173]️[emoji173]️
Neste UL er 12+4, så bare 11 små dager til. Gleder meg og gruer meg, du vet jo alt om den ambivalente følelsen ;)

Vet akkurat hvordan det føles, kjennes fortsatt ganske surrealistisk.
Den neste ultralyden blir ganske kritisk ja, så skjønner godt den ambivalente følelsen. Men den også skal gå fint [emoji4]

Leit å lese at formen din er dårlig igjen, så kjipt når det endelig så ut til å bedre seg. Håper det bedrer seg mye med væske tilførselen i morgen [emoji4]
 
Vet akkurat hvordan det føles, kjennes fortsatt ganske surrealistisk.
Den neste ultralyden blir ganske kritisk ja, så skjønner godt den ambivalente følelsen. Men den også skal gå fint [emoji4]

Leit å lese at formen din er dårlig igjen, så kjipt når det endelig så ut til å bedre seg. Håper det bedrer seg mye med væske tilførselen i morgen [emoji4]

Takk søta ❤️
Mye som står og faller på neste UL ja, men må jo bare håpe på det beste :)
Har du tenkt deg en til eller er du fornøyd nå?
 
Takk søta [emoji173]️
Mye som står og faller på neste UL ja, men må jo bare håpe på det beste :)
Har du tenkt deg en til eller er du fornøyd nå?
Min faste gyn har allerede satt opp time til meg om 2 uker når jeg er 11+1. Håper han klarer å se noe så tidlig
 
Min faste gyn har allerede satt opp time til meg om 2 uker når jeg er 11+1. Håper han klarer å se noe så tidlig

Så fint med ny time så snart :D
Klart han skal se noe!
 
Back
Topp