Avocado's voksende spire

Jeg er gravid inntil det motsatte er bevist. Fikk positiv digital forrige lørdag var det vel. Tok blodprøve nå på fredag, men får ikke svar før imorgen og tar ny prøve også da. Veldig greit siden disse blødningene begynte etter jeg tok prøve på fredag.
Ja, vet løpet ikke nødvendigvis er kjørt, men må bare ta en dag av gangen frem til UL. 5+0 etter EL idag så ihvertfall over grensen for kjemisk. Har UL neste mandag, 6+1.

Guri! :wideyed:
Hadde ikke snøring om dette jeg. Men har ikke hørt noe siden du trodde det gikk galt. Veldig hyggelig å høre at du er preggis og at det er håp ❤️ Krysser fingrene for deg og håper på et herlig knøtt i mars ✨❤️
 
Guri! :wideyed:
Hadde ikke snøring om dette jeg. Men har ikke hørt noe siden du trodde det gikk galt. Veldig hyggelig å høre at du er preggis og at det er håp ❤️ Krysser fingrene for deg og håper på et herlig knøtt i mars ✨❤️
Tusen takk.
Har ikke vært for mye rundt på forumet i det siste heller og så har jeg ikke fått varsler når det skjer ting i dagboka di. Hosta opp min egen dagbok i termingruppa nå for å ha et sted skrive av meg og kunne notere ting som skjer.
Det har vært mye så har glemt av alt av pm'er og alt dessverre.

Håper inderlig at det holder i mål. Prøvde få tak i prøvesvar på fredag kveld, men det gikk ikke så håper det kommer tidlig imorgen..
Jeg håper jo veldig, men er fremdeles skeptisk ettersom jeg synes testene er svake ift svangerskapslengde. Har ikke sett poenget med å teste mer i det siste. Avventer blodprøvene og så er det bare å vente på UL.
 
Tusen takk.
Har ikke vært for mye rundt på forumet i det siste heller og så har jeg ikke fått varsler når det skjer ting i dagboka di. Hosta opp min egen dagbok i termingruppa nå for å ha et sted skrive av meg og kunne notere ting som skjer.
Det har vært mye så har glemt av alt av pm'er og alt dessverre.

Håper inderlig at det holder i mål. Prøvde få tak i prøvesvar på fredag kveld, men det gikk ikke så håper det kommer tidlig imorgen..
Jeg håper jo veldig, men er fremdeles skeptisk ettersom jeg synes testene er svake ift svangerskapslengde. Har ikke sett poenget med å teste mer i det siste. Avventer blodprøvene og så er det bare å vente på UL.

Heier veldig på deg og kommer garantert å følge med i dagboka di nå som jeg vet at den finnes :)
Lykke til med resultatet i morgen! ❤️
 
Væske er helt topp ja :D Tar en ny runde med det på mandag igjen :)

Skulle jo egentlig på festivalen. Hadde billetter til onsdagen, meeeen endte opp med å selge dem pga formen min. Det var ikke så farlig da vi så tordenværet og hammerregnet som kom den kvelden :p Blitt festival på deg da?

Finnes verre ting enn is, så det må du bare kose deg med! :)
Jeg har derimot helt avsmak på is, snop, brus og kake... ja alt søtt egentlig. Men kjenner jeg meg selv rett kommer nok interessen tilbake etterhvert :p

Det er så koselig å høre om sparkende baby! [emoji173]️
Må være vanvittig fint å kjenne han hver dag, på den måten blir jo alt mindre angstfylt også :)

Ble ikke festival i helgen på meg heller, tenkte å spare litt penger i sommer, vi prioriterte vår lille lokale festival i byen her heller. Vi var på "Queen-konsert" med Åge Sten i helgen da, det var bra også.

Det er bare å glede seg til sprelling!! Angstnivået synker med en betydelig mengde [emoji173]️
 
Ble ikke festival i helgen på meg heller, tenkte å spare litt penger i sommer, vi prioriterte vår lille lokale festival i byen her heller. Vi var på "Queen-konsert" med Åge Sten i helgen da, det var bra også.

Det er bare å glede seg til sprelling!! Angstnivået synker med en betydelig mengde [emoji173]️

Høres ut som en koselig helg :)
 
Heier veldig på deg og kommer garantert å følge med i dagboka di nå som jeg vet at den finnes :)
Lykke til med resultatet i morgen! ❤️
Tusen takk
 
Håper formen er ok.
 
Er du fornøyd med den? Bekymrer meg sånn for tiden at jeg tror jeg må ut og kjøpe en selv :(

Ja, den er helt grei. Jeg har ikke store sammenligningsgrunnlaget da jeg aldri har prøvd noe annet :)
 
IMG_6827.JPG:hilarious: :hilarious:
 
11+0 og ny uke i dag
Bare 7 dager igjen til første ordentlige milepæl :)

IMG_1759.jpg

Dagene tilbringes fortsatt hjemme og mye i horisontal stilling. Er fortsatt kvalm hver dag men har fått bedre kontroll på det med hyppig bespisning og større væskeinntak. Er ikke særlig redd for innleggelse nå heldigvis :)
På kveldene kjenner jeg magen er større enn vanlig, og buksene må gjerne åpnes ;) Gleder meg til det blir en ordentlig babymage og ikke bare luft :p
Ellers fant jeg hjertelyden med doppleren igjen nå ❤️ Elsker lyden av det lille lokomotivet vårt ❤️
 
Hurra for ny uke søta og snart er du over kneika [emoji173][emoji173][emoji173] Den kvalmen er kjip, men godt å høre at væskebehandling og hyppig spising hjelper på litt[emoji7][emoji7][emoji7]

Den hjertelyden er fineste lyden altså[emoji7]
 
Hurra for ny uke søta og snart er du over kneika [emoji173][emoji173][emoji173] Den kvalmen er kjip, men godt å høre at væskebehandling og hyppig spising hjelper på litt[emoji7][emoji7][emoji7]

Den hjertelyden er fineste lyden altså[emoji7]

Sååå enig! Og når jeg hører den gleder jeg meg bare til neste UL ❤️
 
11+0 og ny uke i dag
Bare 7 dager igjen til første ordentlige milepæl :)

Vis vedlegget 229530

Dagene tilbringes fortsatt hjemme og mye i horisontal stilling. Er fortsatt kvalm hver dag men har fått bedre kontroll på det med hyppig bespisning og større væskeinntak. Er ikke særlig redd for innleggelse nå heldigvis :)
På kveldene kjenner jeg magen er større enn vanlig, og buksene må gjerne åpnes ;) Gleder meg til det blir en ordentlig babymage og ikke bare luft :p
Ellers fant jeg hjertelyden med doppleren igjen nå ❤️ Elsker lyden av det lille lokomotivet vårt ❤️

JIPPI, gratulerer så mye!!!
Tenk at du nå kun er 1 uke ifra den store milepælen :woot: :Heartpink
Når er det du skal ha neste ul?
Og så godt å lese at formen kommer seg, at du ihvertfall får i deg næring :)
 
Back
Topp