Avocado's dagbok

En tråd i 'Dagbøker' startet av Avocado, 27 Jul 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Avocado Forumet er livet Febbisbebbis'18

Takk for omtanke og heiing ❤️
    Dere er så fine ❤️❤️

• Liker Liker x 1
  2. Lil-17 Glad i forumet Snøfnuggene 2018

Heier på deg! Alltid skummelt med blod når man er gravid. Det får ikke lov å gå galt denne gangen! På onsdag får du nok se en liten bamsemums med et fint bankende hjerte :) :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. VictoriaH Ventende

God klem ❤️ Jeg har fortsatt troen på spiren :)

4. Mammadrøm Elsker forumet

Ånei, hadde håpet du skulle slippe sånne dumme unødvendige bekymringer.. Skjønner du er veldig redd nå med det du har opplevd før i minneboka, men med så fin og normal stigning tror jeg dette går helt fint. Jeg blødde også litt og tok en ekstra ul, men alt var normalt. Krysser alt for deg❤️

5. Krepsen89 Elsker forumet Februarlykke 2016

Plukk av deg den klokka og pust med magen ️ dette skal gå bra!!! Stor klem!

6. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017

Dette skal gå bra Avocado dritt at du må oppleve blødning, enda bra du straks får ul sånn at du slipper å urolige deg unødvendig. Og håper den dumme blødningen gir seg asap!

• Liker Liker x 1
  7. Fru B Flørter med forumet

Du skal se et bankende hjerte på onsdag, du

8. Avocado Forumet er livet Febbisbebbis'18

Tusen takk for støtten alle sammen ❤️

Blødningen roet seg ned utover kvelden, men mye ubehagelig aktivitet i nedre mageregion gjør at jeg fortsatt går på nåler her. Onsdag kan nesten ikke komme fort nok nå.. Gruer meg men gleder meg til å få det overstått (om dere skjønner) :rolleyes:

9. WCE Gift med forumet

Det skjønner jeg veldig godt! Ikke lenge igjen nå da

• Liker Liker x 1
  10. Det er ikke bare bare Bernt Elsker forumet Tilgangsansvarlig Septembergull'17

Skjønner deg utrolig godt. Du vil se et bankende hjerte på onsdag Avocado <3 Stoooor klem. Håper du får en god natt søvn<3

11. Avocado Forumet er livet Febbisbebbis'18

Har karret meg på jobb igjen eter at jeg dro rundt lunsjtider i går.
    Blør fortsatt og omtrent like mye som i går, fryktelig irriterende og jeg vil jo bare at det skal stoppe...
    OM det viser seg i morgen at det likevel er liv der, kan de da se hvor blødningen evt. kommer fra?

12. WCE Gift med forumet

Ofte kan de det, men ikke alltid! Jeg blødde spesielt mye med eldstemann. Stort sett hele tida mellom uke 4 og 13. Rant ned privat gyn fordi jeg var så engstelig. Eneste jeg fikk beskjed om hver gang var at han ikke kunne finne noe blødning fra svangerskapet som de kaller det. Altså uvisst hvor det kom fra.

Da jeg var gravid med andremann blødde jeg først før positiv test, så uke 18 og uke 32. Den gangen i uke 32 var vi på en kort undersøkelse på føden der en gyn brukte god tid og jeg fortalte historien min om blødninger. Han sa at jeg har en veldig lettblødende livmorhals som mest sannsynlig er årsaken. Ble så lettet! Og det kommer jo fra helt nederst på livmorhalsen. Har forøvrig fått høre det senere og. Senest igår på innsett sier legen at dersom det kommer et par bloddråper nå er det bare livmorhalsen som blør

• Liker Liker x 2
  13. WCE Gift med forumet

Forresten har livmorhalsen vært lang og lukket selv om den er lettblødende

14. Avocado Forumet er livet Febbisbebbis'18

Takk for utfyllende svar :)
    Kan jo bare håpe blødningen ikke kommer fra svangerskapet her heller, og i stedet fra noe annet.
    Blir spennende å se i morgen. Og gleder meg virkelig til å få det overstått uansett hvordan det måtte gå :)

15. lille_my83 Gift med forumet Tilgangsansvarlig VIP Snøfnuggene 2018

Stor klem søta, satser på at dette er en teit uskyldig blødning I morgen håper jeg det er et lite hjerte som banker på skjermen Håper du får en grei dag på jobb

16. Avocado Forumet er livet Febbisbebbis'18

Takk søta <3
    Håpet steg litt nå med en kraftig kvalme som kom brakende her. Jaggu godt jeg har en pakke med speltkjeks på kontoret ellers hadde jeg spydd for lengst :sour: Er veldig glad for alle symptomer jeg altså!

• Liker Liker x 8
  17. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig VIP Maiblomstene 2016

Da jeg hadde uttak fikk jeg en ganske kraftig blødning, som kraftig mens. Da sa legen der til meg at det kun er slimhinnene i skjeden som blør etter at de hadde stukket. Livmoren var jo heldigvis ikke affisert, og slimhinnene der inne var jo på plass til innsett. Det var egentlig da jeg virkelig forstod hvordan man kan blø MYE uten at det trenger å komme fra livmoren i det hele tatt. Jeg vet ikke om du har opplevd blødninger ved uttak da, men det var mye blod hos meg hvert fall. Fullt mulig med slike slimhinner i skjeden.

• Liker Liker x 1
  18. Avocado Forumet er livet Febbisbebbis'18

Jeg blødde litt samme dagen som uttak, men det ga seg veldig raskt. Om det kommer derfra nå, så må det nesten være pga Lutinus. Har aldri gått på dem over så lang tid som nå, og de kan skape irritasjon så vidt jeg forstår :confused004
    Prøver å holde meg optimistisk så lenge blødningen er såpass liten og så "ren" som den er nå. Dvs. ingen klumper eller mengde å snakke om :)

• Liker Liker x 1
  19. LizRachel Glad i forumet Febbisbebbis'18

Ikke helt det samme, men jeg har mye forhistorie med blødninger UTEN å ha vært gravid da.
    Men tenker det kan være relevant...anyway, jeg blødde tidligere mye ved samleie. Ikke hver gang, men ofte nok til at jeg syntes det var ganske sjenerende :sorry:
    Det var rødt, og mye, nok til å tro jeg fikk mensen hver gang. Rett og slett styrtblødde :dead:
    Gikk til gyn og fikk påvist veldig ømfintlig og blødende livmortapp. Gjennomgikk lokal bedøvelse hvor gyn svidde av en del på livmortappen. Det var en meget spesiell opplevelse å lukte svidd fra 'venninden' :laughing021 Dette var i 2014.
    Så det er fullt mulig at det er slimhinnene hos deg, eller annet, som blør, og ikke fra livmoren :)

Så godt at kvalmen kom tilbake :Heartpink

• Liker Liker x 1
  20. Avocado Forumet er livet Febbisbebbis'18

Oi!! :wideyed: Godt du fikk orden på det da! Ble det borte etter det?
    Jeg har aldri vært noen bløder, ikke noe særlig spotting før mens heller, kanskje bare en dag og sånn.. Men det skjer jo endringer når kroppen er i svangerskap, så virkelig ikke godt å si hvor det kommer fra.
    Håper de kan se det i morgen ( og at de ser en levende mini da :p)

Del denne siden