Avlang "kul" i underlivet

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har en avlang "kul" i/ved underlivet. Merket den for noen dager siden, og nå er den vond. Legger ved bildet. Den er der jeg har markert med Orange.
Screenshot_20180517_080652.jpg
 
Gå til legen?
Høres ikke godt ut
 
Har en avlang "kul" i/ved underlivet. Merket den for noen dager siden, og nå er den vond. Legger ved bildet. Den er der jeg har markert med Orange.
Vis vedlegget 258372

Kan være en betent hårsekk eller en kong av noe slag. Lege høres lurt ut i alle fall, for de kan bli svære og svæææært ubehagelig om de får vokse å gro.
 
Det kan være en betent hårsekk eller en byll! Første tanken som slo meg. Uansett burde du dra til legen og får det sjekket.
 
Kvise/betent hårsekk? Blir ofte veldig betent og stor fylt med verk.
 
Mulig jeg må få meg en hastetime i morgen... Drar straks på ferie en uke...
Har EL i dag, kan det være noe hormonelt?
 
Jeg fikk en slik klump for en liten stund siden. Bestilte time hos legen. Fikk ikke hastetime. Så tida jeg var hos legen var den bortimot helt borte. Min fikk en skorpelignende hinne før den forsvant.
 
Jeg fikk en slik klump for en liten stund siden. Bestilte time hos legen. Fikk ikke hastetime. Så tida jeg var hos legen var den bortimot helt borte. Min fikk en skorpelignende hinne før den forsvant.
Lå den dypt, eller helt i overflaten?
 
Jeg fikk en slik klump for en liten stund siden. Bestilte time hos legen. Fikk ikke hastetime. Så tida jeg var hos legen var den bortimot helt borte. Min fikk en skorpelignende hinne før den forsvant.

Hvis den har skorpe har det nok gått hull på den. Antagelig bare en kvise/verkbyll. De blir ganske store og «dype»
 
Hvis det er byll eller kong så kan du bare stikke hull på den, tømme den og rense godt.
 
Back
Topp