Avflatet vekst?

Tonje Catrinee

Forelsket i forumet
Hei,

Lurer på om det er nokon andre som også under sitt svangerskap måtte på ekstra kontroll fordi sjukehuset/overlege/lege ikkje var heilt fornøgd med veksten til dei to små? Eg er no 26+2, og dei to små har lagt på seg under 300gram på fire veker.

Fikk beskjed da eg var på sjukehuset i går at dei ikkje var heilt fornøgd med veksten og fekk ny time om to veker i steden for fire veker. Også blei det notert ned «avflatet vekst?» i helsekortet mitt. Ein blir jo bekymret, og eg har nesten ikkje sovet i natt. Ho sa at så lenge eg kan kjenne at dei beveger seg så er det bra, men bekymringa er fortsatt der. :(
 
Avflatet vekst er ikke unormalt når en venter tvillinger, men ofte skjer det fra uke 30 og utover.

Men ikke alltid like lett å måle de riktig heller, og vekstestimeringer må tas med en klype salt.

Betryggende at du blir fulgt tett opp :)
 
Du har nok rett der, bekymringene forsvant etter kvert. Dei to små er så aktive, så det er jo eit godt tegn. :)
Avflatet vekst er ikke unormalt når en venter tvillinger, men ofte skjer det fra uke 30 og utover.

Men ikke alltid like lett å måle de riktig heller, og vekstestimeringer må tas med en klype salt.

Betryggende at du blir fulgt tett opp :)
 
Hvordan gikk det på kontroll? :)
Det gikk fint. Har vert kver andre veke inne på sjukehuset og dei begge vokser bra. Dei følger sin eigen kurve, og det er heilt i orden. :) No gleder vi oss berre til å møte dei to små, sjølv om vi må vente nokre veker enda. :happy:
 
Back
Topp