Avent soothie

*Butterfly*

Glad i forumet
Junilykke2018
Vårspirene 2021
Noen som har erfaring med denne smokken?

Leser at den skal skape mindre sugeforvirring.. men hva gjør man når barnet vokser til, kan jo ikke bruke den for alltid[emoji28]?
 
Vi har den til lillebror, og det er første gang jeg har opplevd at smokken ble godtatt med en gang. Suger som en helt på den de gangene puppene ikke er tilgjengelig. Regner med at vi går over til vanlig MAM om noen uker, når alt med ammingen er helt stabilt og greit.
 
Vi har den til lillebror, og det er første gang jeg har opplevd at smokken ble godtatt med en gang. Suger som en helt på den de gangene puppene ikke er tilgjengelig. Regner med at vi går over til vanlig MAM om noen uker, når alt med ammingen er helt stabilt og greit.

Okei, så du tror ikke det blir noe problem å bytte over til en annen type?
 
Vi har den til lillebror, og det er første gang jeg har opplevd at smokken ble godtatt med en gang. Suger som en helt på den de gangene puppene ikke er tilgjengelig. Regner med at vi går over til vanlig MAM om noen uker, når alt med ammingen er helt stabilt og greit.
Oi, da vil jeg kjøpe den! Altså soothie. Vet du hvor de selger den i varianten 0-3mnd? Finner den i 3-6mnd noen steder på nett, men skulle helst hatt nyfødtvarianten og i en fysisk butikk :)
 
Okei, så du tror ikke det blir noe problem å bytte over til en annen type?
Må nok jobbe litt med å få han til å godta vanlig smokk sikkert, men om vi mislykkes finnes jo soothie for større barn også.
Oi, da vil jeg kjøpe den! Altså soothie. Vet du hvor de selger den i varianten 0-3mnd? Finner den i 3-6mnd noen steder på nett, men skulle helst hatt nyfødtvarianten og i en fysisk butikk :)
Vi kjøpte på barnas hus.
 
Den er litt sjarmerende da. [emoji7]
38d2173fbf3661880fe42a86aa89795f.jpg
 
Back
Topp