Avent scd580

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Jeg har egentlig bestemt meg for Philips avent scd580
394ef8769d2c233efde4e8e363347d5d.jpg

Føler den har alt jeg vil ha, fuktmåler, temperaturmåler, mulighet for musikkavspilling, alt dette har scd570 også men ved å gå opp et par hundrelapper får man mulighet for projektor og å legge inn mp3filer.
Eneste minuset (føler jeg) er at babyenheten ikke kan brukes i vogna om barnet sover ute.
Er dette er stort minus?
Hva er deres erfaring med den?

Vurderer evt å kjøpe en billig ekstra som kan brukes det kun det formålet.
Noen som har tips?:)
 
Denne har eg kjøpt meg også. Ikkje berre ein - men to stk! Ved ein feil. Så eg skal selge 1. Syns denne virka super! Og hadde fått bra scores.
 
Denne har eg kjøpt meg også. Ikkje berre ein - men to stk! Ved ein feil. Så eg skal selge 1. Syns denne virka super! Og hadde fått bra scores.
Ja, skjønt at det er en av de bedre på markedet, og at den er jo konstant på salg så er ikke spesielt dyrere enn de andre.
Har du kjøpt en mindre til bruk i vogna?
Veit noen sa babyenheten kunne lades, men blir den ikke litt stor i vogna?
 
Nei, har kun kjøpt denne, ikkje tenkt på det om å ha en i vogna. Litt usikker på om eg føler behov? Me skal kjøpe hus no i nær framtid, så eg må nesten sjå an plassering av vogn. Mamma klarte jo seg fint uten babycall da alle hennes barn sov ute [emoji23] så den må eg tenke litt på.
 
Nei, har kun kjøpt denne, ikkje tenkt på det om å ha en i vogna. Litt usikker på om eg føler behov? Me skal kjøpe hus no i nær framtid, så eg må nesten sjå an plassering av vogn. Mamma klarte jo seg fint uten babycall da alle hennes barn sov ute [emoji23] så den må eg tenke litt på.
Ja, her kommer barnet til å evt sove ute på terrassen hvor vi har vinduer ut mot rett fra stua, så kanskje greit å se det an ja :)
 
Vi har babycall man ikke kan bruke i vogn. Men har heller ikke trengt det på noen av barna.
 
Vi har 570. Om hun skal sove ute i vognen så er det på terassen utenfor verandadøren så da lar jeg bare døren stå litt på gløtt så jeg hører henne lett om det er noe og ser henne godt fra vinduene ;)
 
Back
Topp