Augustbabyen

Takk takk. Var veldig ålreit :)
Ja, det er ikke noe godt altså. Trodde jeg skulle slippe unna selv, men ble ikke slik...
Det viktigste er vel å prøve å holde seg i bevegelse i løpet av dagen. Gjør du det, så kan du være heldig å slippe :)

Jeg er jo i bevegelse når jeg er på jobb :) heldigvis er det flesteparten av dagene. Når jeg er på skolen så blir det mye stillesitting :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
♥Termin: 5 august.

♥ Uker på vei: 20+5.

♥ Uker igjen: 19+4

♥ Kjønn: Jente :)

♥ Navn: Navn er klart. Det har vi på alle våre fremtidige barn. Blir et gammelt, norsk navn.

♥Utålmodig: Vil ikke si at jeg er utålmodig, men lurer fælt på hvordan h*n ser ut osv.. Trenger mer tid til å ordne ting ;)

♥ Vektøkning: Fortsatt på -3kg. Det er jeg veldig glad for, da jeg har litt å gå på.

♥ Hodet ned: Synes jenta er overalt jeg. Sparker meg ihvertfall i alle mulige kanter.

♥ Hodet festet: Altfor tidlig!

♥ Aktivitet innenfra: Jess, masse aktivitet.

♥ Høygravid: Nei.

♥ Søvn: Synes jeg får bra med søvn for tida. Er inne i en god periode.

♥ Form: Formen er bra, men sliter veldig med stiv nakke og skuldre, så får mye vondt i hodet pga det. Har fått henvisning til fysio, så er bare å vente på time der.

♥ Plager: Vond nakke og en del vondt i ryggen. Spesielt når jeg ligger.

♥ Barnerom: Vi har et rom til babyen, men blir ikke så vi innreder det ennå. Babyen skal sove på samme rom som oss til å begynne med.

♥ Utstyr: Bilstol er i boks, barnevogn bestilt, ellers har både jeg, mamma og min søster fått handlet litt klær.

♥ Melk: Ja, det renner i både tide og utide :p

♥ Matkikk: Ingen spesielle akkurat nå.

♥Kynnere: Nei, ikke som jeg legger merke til.

♥ Tungt: Nope.

♥ Strekkmerker: Nope.

♥ Tanker om fødselen: Tenker at det går supert! Er jo det jeg er lagd til, så det går nok fint. Er bare redd for at det kanskje blir KS, da morkaken fortsatt dekker åpningen. Skal på ekstra UL i uke 32.

♥ Neste kontroll: Jordmor rett over påske. Da skal samboeren min være med :)
 
Jeg er jo i bevegelse når jeg er på jobb :) heldigvis er det flesteparten av dagene. Når jeg er på skolen så blir det mye stillesitting :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
Litt bevegelse kan være nok det :)
 
Litt bevegelse kan være nok det :)
Eg går tur hver dag. Noen ganger bare på 30 min, andre ganger på 2 t. Men har hund da. Og han må jo ha aktivitet og tur :)

Men e veldig dumt når man først få bekkenløsning. Blir jo aldri kvitt det :O
 
Eg går tur hver dag. Noen ganger bare på 30 min, andre ganger på 2 t. Men har hund da. Og han må jo ha aktivitet og tur :)

Men e veldig dumt når man først få bekkenløsning. Blir jo aldri kvitt det :O
Ja, hunden må på tur uansett. Skulle gjerne hatt en selv :) Blir ikke kvitt det, nei. Må prøve å trene litt for at det ikke blir verre ihvertfall.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå har jeg dyttet, klemt og stryket på magen i 10 min uten respons fra babyjenta.... Ga opp, og da fikk jeg endelig 2 spark. Lurer på om hu er like sta som mora si allerede? ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dårlig dag i dag... Kvalm, vondt i hodet, vondt i ryggen, trøtt... Blæh. Ligger i senga og har kjent på spark i en god halvtime nå. DET er ihvertfall ålreit :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dårlig dag i dag... Kvalm, vondt i hodet, vondt i ryggen, trøtt... Blæh. Ligger i senga og har kjent på spark i en god halvtime nå. DET er ihvertfall ålreit :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Heldig du e så merker spark..
Tror jo av og til min e død her inni, siden eg så vidt merker noe.. Tror eg kjenner av og til at hun beveger på seg, men ellers e det helt stille inni magen min :(
 
Heldig du e så merker spark..
Tror jo av og til min e død her inni, siden eg så vidt merker noe.. Tror eg kjenner av og til at hun beveger på seg, men ellers e det helt stille inni magen min :(

Hvor har du morkaka?
 
Fikk beskjed at den ligger framme ved mageveggen. Så den ligger rett forann babyen da. Så fikk beskjed at babyen måtte sparke igjennom moekaken før eg fikk kjenne noe.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heldig du e så merker spark..
Tror jo av og til min e død her inni, siden eg så vidt merker noe.. Tror eg kjenner av og til at hun beveger på seg, men ellers e det helt stille inni magen min :(
Uff. Skjønner at det blir litt vanskelig når mange andre kjenner spark, mens du må enda vente litt til. Alt er nok bra og vel, tenker jeg :)
 
♥Termin: 5 august.

♥ Uker på vei: 21+2

♥ Uker igjen: 19+1

♥ Kjønn: Jente

♥ Navn: Det er bestemt.

♥Utålmodig: Både ja og nei. Veldig glad for at det er litt tid før hun kommer, men samtidig så lengter jeg mer og mer.

♥ Vektøkning: Plutselig 2kg opp :(

♥ Hodet ned: Kjennes ut som om hu er overalt.

♥ Hodet festet: Nei

♥ Aktivitet innenfra: Helt vilter.

♥ Høygravid: Nei

♥ Søvn: Er inne i en god periode, synes jeg. Sovner relativt greit, og våkner innen rimelighetens tid.

♥ Form: Veldig opp og ned.

♥ Plager: Vond rygg og bekkenløsning.

♥ Barnerom: Sover med oss i starten. Kommer ikke til å innrede barnerommet med det første.

♥ Utstyr: Bilstol, vogn, vognposer, lammeskinn, en god del klær.

♥ Melk: Ja, HUFF. MYE synes jeg.

♥ Matkikk: Ingen spesielle akkurat nå.

♥Kynnere: Nei.

♥ Tungt: Nei.

♥ Strekkmerker: Nei.

♥ Tanker om fødselen: Er veldig klar for fødselen og alt det der, men gruer meg veldig til etterpå.. Da tenker jeg på renselsen, etterrier, svette, tårer og fysj

♥ Neste kontroll: Skal til jordmor uka etter påske.
 
Uff. Skjønner at det blir litt vanskelig når mange andre kjenner spark, mens du må enda vente litt til. Alt er nok bra og vel, tenker jeg :)
Håper nå det. Eg vet lixom ikkje ka som er ok og vell. Men føler nå av og til at det e noe der inne..
 
Fikk beskjed at den ligger framme ved mageveggen. Så den ligger rett forann babyen da. Så fikk beskjed at babyen måtte sparke igjennom moekaken før eg fikk kjenne noe.


Sent from my iPhone using BV Forum

Det samme har jeg :) så jeg kjenner egentlig kun spark på sidene. Men nå i det siste har hun blitt så stor og sterk at jeg kjenner henne midt på også!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Det samme har jeg :) så jeg kjenner egentlig kun spark på sidene. Men nå i det siste har hun blitt så stor og sterk at jeg kjenner henne midt på også!


Sent from my iPhone using Tapatalk
du e jo 2 ukr lengre på vei enn meg da :)
 
du e jo 2 ukr lengre på vei enn meg da :)

Ja, mente bare å si at det kommer nok hos deg også snart :) jeg har jo kjent en stund.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
22 uker i dag, wohoo. Synes at tiden begynner å gå biiittelitt sakte nå...


Sent from my iPad using BV Forum
 
22 uker i dag, wohoo. Synes at tiden begynner å gå biiittelitt sakte nå...


Sent from my iPad using BV Forum
Synes tiden går akkurat fort nok. E så mye som skal forberedes, og eg skal forbrede meg til fødselen. Dette e noe eg gruer meg veldig til
 
Klokka er nå 02:30 og jeg får ikke sove... Ligger bare å tenker på baby, babyutstyr og alt som hører med..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
22 uker i dag, wohoo. Synes at tiden begynner å gå biiittelitt sakte nå...


Sent from my iPad using BV Forum

Synes også det!! De siste ukene har gått saktere enn før :p jeg er 22 uker i dag! Vi får tenke som så at det er bare 18 igjen ;)


Sent from my iPhone
 
Back
Topp