August 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei damer :)


August 2014 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.


Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Janet hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:

(Obs. du må være pålogget forumet via nettleser for å søke om tilgang. Det er ikke mulig å søke om tilgang via appen.)

Tilgangsansvarlig for dette forumet er Lillemor93 hvis du har fulgt stegene nedenfor og mener du oppfyller kravene og allikevel ikke har fått tilgang, send henne en pm for å sjekke hva som er galt.

1.png 2 (1).png
 
Last edited:
OBS OBS! Jeg er ikke lenger tilgangsansvarlig for denne gruppen!!!
 
Last edited:
Feil! :)
 
Last edited:
Dersom du leter etter den skjulte gruppen så ligger den under "Våre bilder". Du må ha tilgang for å komme inn (kanskje for å se den også, det vet jeg ikke).

Er du på app? I så fall må du nok gå helt ut og fjerne august 2014 fra favoritter og legge til på nytt. Om du er på PC kommer det nok opp med en gang. Den ligger som sagt ute på forumet under "Våre bilder".

Den heter forresten "Augustmødre 2014" i stedet for "Augustmødrene 2014". Skal jeg påpeke at det ble littegranne feil eller lar vi det bare være nå?
 
Finner den ikke jeg :( mulig jeg ikke har fått tilgang enda men
 
Jeg får opp en del feilmeldinger på registreringene, jeg tipper vi får ordnet det meste ganske snart. Jeg forstod på en som har fått tilgang at så lenge søknaden deres ikke er godkjent av meg så står det "Request pending" (altså at den fortsatt står på vent). Så der kan dere jo sjekke hva det står innimellom. Og jeg er heller ikke pålogget 24 timer i døgnet, så det er ingen som får tilgang helt umiddelbart. :) Jeg må jo fysisk inn for hver og en av dere for å gi godkjenning. :)

P.S. Siden det skjulte forumet åpnet istad så er det foreløpig ikke så veldig mye som skjer der inne heller. :p
 
Jeg får opp en del feilmeldinger på registreringene, jeg tipper vi får ordnet det meste ganske snart. Jeg forstod på en som har fått tilgang at så lenge søknaden deres ikke er godkjent av meg så står det "Request pending" (altså at den fortsatt står på vent). Så der kan dere jo sjekke hva det står innimellom. Og jeg er heller ikke pålogget 24 timer i døgnet, så det er ingen som får tilgang helt umiddelbart. :) Jeg må jo fysisk inn for hver og en av dere for å gi godkjenning. :)

P.S. Siden det skjulte forumet åpnet istad så er det foreløpig ikke så veldig mye som skjer der inne heller. :p

Jammen jeg finner ikke siden i det heltetatt! Navnet på siden kommer ikke opp en gang når jeg søker :/ bare et annet august 2014 forum...
 
Jammen jeg finner ikke siden i det heltetatt! Navnet på siden kommer ikke opp en gang når jeg søker :/ bare et annet august 2014 forum...

Tror kanskje ikke du får den opp før du har søkt om, og fått tilgang. Se bruksansvisning over for hvordan du søker tilgang til forumet. :)
 
Jeg får bare August 2014 opp også. Søkte på Augustmødre 2014 fikk ingenting opp :(

Du får den ikke opp før du har fått tilgang. Les bruksanvisning i første innlegg her i denne tråden for hvordan du kan søke om tilgang. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Last edited:
Jeg søkte ikke på noe, men fikk opp en liste det det blant annet stod augustmødre 2014. Huket av og trykket lagre
 
Ok.
Du får den ikke opp før du har fått tilgang. Les bruksanvisning i første innlegg her i denne tråden for hvordan du kan søke tilgang. :)

*Taster på app på mobilen*
Jeg mener at jg fyller opp kravene. Jeg har søkt for tilgang på August 2014 :( så vet ikke om hvor ellers jeg må søke tilgang. Har gjort akkurat det som står her oppe :( er det noe jeg gjør galt?
 
Ok.

Jeg mener at jg fyller opp kravene. Jeg har søkt for tilgang på August 2014 :( så vet ikke om hvor ellers jeg må søke tilgang. Har gjort akkurat det som står her oppe :( er det noe jeg gjør galt?

Jeg har mange som står på vent, så hvis du har søkt må du bare vente litt. :) Da står det "pending request" når du titter på søknaden din. :)
 
Til orientering: De av dere som ikke får tilgang får en PM (privat melding) av meg i innboksen deres hvor jeg forklarer hvorfor dere ikke får tilgang. Da må dere bare søke på nytt med en gang dere oppfyller kriteriene til å få tilgang! :)
 
Dytt! :)
 
Får man skrevet på den skjulte grupps via appen?
 
Back
Topp