Au!!! Noen som vet hva dette er for smerter?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Mini ligger antakeligvis med hodet ned og rumpa/ ryggen langs min høyre side av magen.
Har plutselig fått noe helt forferdelige stikkninger og en slags følelse av strekk hver gang jeg bøyer meg over til venstre siden (altså strekker det fra høyre). Må sitte helt i ro for å ikke merke det.
Det er som lynende smerte nedover i hele høyre side av magen.
Er dette livmorbåndene som er i strekk eller noe?
Grusomt vondt - klarer knapt å reise meg fra sittende og opp i stående pga. denne smerten... :(

I morgen reiser samboeren og kommer hjem på søndag, må si jeg gruer meg til å være alene hjemme med vesla hvis jeg blir værende i denne møkkaformen!
 
Stikker og strekker forresten helt ned til lysken. Kun merkbart på høyre side...
 
Gmn, kan dessverre ikke hjelpe deg- god bedring;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Jeg har sånne saaaabla stikk/strekk på venstre side av nedre magen, ned mot lysken. Kommer ved endring av stilling, spesielt fra sofa og opp. Noen ganger må jeg bruke laaaang tid opp, og gå helt krokrygga for ikke å knekke sammen av stikka. Spurte kiropraktor i går, han mente at det er nerver fra bekkenet som går fram og nedover mot lysken. Ufarlig hvis det er det. Men vet jo ikke om det er samme du og jeg har da...

God bedring uansett!
 
Jeg har sånne saaaabla stikk/strekk på venstre side av nedre magen, ned mot lysken. Kommer ved endring av stilling, spesielt fra sofa og opp. Noen ganger må jeg bruke laaaang tid opp, og gå helt krokrygga for ikke å knekke sammen av stikka. Spurte kiropraktor i går, han mente at det er nerver fra bekkenet som går fram og nedover mot lysken. Ufarlig hvis det er det. Men vet jo ikke om det er samme du og jeg har da...

God bedring uansett!

Takk for det. Kom i sta for første gang. Helt jææævlig vondt for å være ærlig. :p
Føler meg 197 år gammel...
Får spørre jordmor til uka.
 
Jeg har også fått noen nye stikkinger nedover mot lysken!
Kunne føles som hold nesten; ble verre bare jeg rørte på meg. Satt stille til det gikk over jeg, for å unngå mer smerte. Var bare på den ene siden, men også litt under kulemagen på samme siden, i tilegg til ned mot lysken.

Jeg trodde det var ligamenter eller noe jeg. :rolleyes:
 
Eg har det akkurat likt, og det har økt litt på i det siste.. I dag begynte det først på venstre side, da det endelig gav seg der så begynte det på høyre side - og da varte det i flere timer.. Kjente det til og med når eg låg helt i ro på sofaen, så eg ble liggende i flere timer å såg på serieopptak til smertene var borte ;)
 
Har kjent det på høyre side kun en gang, men venstre har sitti i en stund nå...
 
Høres ut som om den lille har parkert oppå en nerve dessverre...
Måten du beskriver smerten på + hvordan den sprer seg får meg til å tenke på det i alle fall...

Håper han flytter på seg ;)
 
Høres ut som om den lille har parkert oppå en nerve dessverre...
Måten du beskriver smerten på + hvordan den sprer seg får meg til å tenke på det i alle fall...

Håper han flytter på seg ;)

Han har flytta seg litt mer mot midten igjen - takk og pris.
For når han kun veltet ut mot høyre (som i går) så lå han nok som du sier oppå en nerve. Var skikkelig vondt!!! :p
 
Back
Topp